Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان اعتقاد دارد بی‌رقیب ماندن مانع از رشد کشتی‌گیر می‌شود. - اخبار ورزشی -

حمید باوفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور چند کشتی‌‌گیر جوان در جام نیکولای پتروف بلغارستان اظهار داشت: برای تیم ما حضور در این تورنمنت خیلی خوب بود. آرش نگهداری تاکنون در هیچ تورنمنتی کشتی نگرفته بود، حالا اگر در جام تختی هم کشتی می‌گرفت، برایش خوب بود، اما حضور در مسابقه بین‌المللی او را با فضای کشتی خارج از کشور هم آشنا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین علیرضا مهمدی که تازه به 82 کیلوگرم آمده است، نیاز داشت که با کشتی‌گیران طراز اول کشتی بگیرد که این اتفاق رخ داد و به مدال برنز هم رسید. او در همین میدان با نفرات اول و سوم امیدهای جهان کشتی گرفت که یکی را برد و به یکی هم باخت. این کشتی‌ها جوانان را به خودباوری می‌رساند.

وی در ادامه افزود: علیرضا عبدولی هم که سال گذشته در رده سنی نوجوانان حضور داشت، تازه به جوانان آمده است و ما به او میدان دادیم که خودش را نشان داد و برنز گرفت. تورنمنت داخلی هم برای جوانان ما خیلی خوب است، اما از این نظر که کشتی‌گیر فضای مسابقه خارجی را هم تجربه می‌کند، خیلی خوب خواهد بود. همین تورنمنت نیکولای پتروف مسابقه‌ای در سطح بزرگسالان بود که در آن شرکت کردیم.

باوفا با تأکید بر اینکه باید در هر وزن چند مدعی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اینکه ما در هر وزن سه چهار نفر داشته باشیم که با هم بجنگند، باعث داغ شدن تنور کشتی می‌شود. اگر کشتی‌گیر احساس کند که بی‌رقیب است، کمتر رشد می‌کند. الان مثلاً ما در 72 کیلوگرم عبدی، ساکی و عبدولی را داریم. اینها باید کنار هم باشند تا نفری که انتخاب می‌کنیم با قدرت در مسابقات رسمی کشتی بگیرد. کار من در انتخاب هر چه سخت‌تر باشد، به نفع تیم ملی است. در واقع من کاری می‌کنم انتخاب کادر فنی برای نفرات سخت شود. آنقدر کشتی‌گیر خوب داشته باشیم و فاصله آنها به هم نزدیک باشد که از این رقابت، مدال به دست بیاید. 

سرمربی تیم ملی با اعلام این مطلب که چهار کشتی‌گیر شرکت‌کننده در جام نیکولای پتروف در جام تختی کشتی نخواهند گرفت، گفت: اینها با توجه به فاصله دو مسابقه، به جام تختی نمی‌رسند. جام نیکولای پتروف مسابقه سنگینی بود و آنجا بچه‌ها خوب محک خوردند. به جای آرش نگهداری، ما یک نفر را برای شرکت در جام تختی در 55 کیلو جایگزین خواهیم کرد، اما سه نفر دیگر جایگزین ندارند.

اعلام دلیل غیبت تیم ملی کشتی فرنگی در جام وهبی امره

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی کشتی فرنگی کشتی نیکولای پتروف کشتی گیر جام تختی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق

تصاویری کمتر دیده شده از قرائت دعای توسل قبل از عملیات وعده صادق تا نوشتن نام شهدای اخیر سفارت ایران در دمشق روی موشک‌هایی که به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی اصابت کرد، منتشر شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • میوه‌هایی که به فرایند کاهش وزن کمک می‌کند
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • راهکارهایی برای کمتر گرسنه شدن
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!