Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران از بهسازی پهلوگاه شماره ۹ و ۱۰ اسکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: توان صادراتی نفت خام و فرآورده‌های نفتی با تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله‌ها افزایش می‌یابد.

به گزارش بازارنیوز، عباس اسدروز اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با توجه به مسئولیت خود در زمینه ذخیره سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و با توجه به نقش مهم در زنجیره ارزش شرکت ملی نفت ایران، همواره حفظ پایداری تولید و ارتقای توانمندی‌های خود در زمینه روزآمد کردن تجهیزات و آماده‌سازی شرایط عملیاتی برای افزایش تولید و صادرات نفت خام را همسو با سیاست‌های صنعت نفت در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اصول هر صنعتی حفظ تأسیسات با انجام تعمیرات به‌ موقع است، تصریح کرد: با توجه به جامعیت موضوع و مشارکت مسائل مالی، بازرسی فنی، تدارکات کالا، منابع انسانی و... موضوع با عنوان مدیریت دارایی‌های فیزیکی مطرح شده است که عملیات تعمیرات و نوسازی اسکله‌های صادراتی را می‌توان به‌عنوان یک از دارایی‌های راهبردی در این حوزه برشمرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: در این زمینه پروژه بهسازی پهلوگاه شماره ۹ و ۱۰ (از محور ۱۰۱ تا ۱۲۱ ) اسکله شرقی پایانه خارک با اعتبار حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی آن از سوی پیمانکار شروع شده است.

اسدروز با بیان اینکه فعالیت‌های مکانیکال، برق، ابزار دقیق، بلاست و رنگ آمیزی در راستای بهسازی پهلوگاه ۹ و ۱۰ انجام می‌شود، تأکید کرد: با تکمیل دوره تعمیرات اساسی و نوسازی اسکله‌ها توان صادراتی نفت خام افزایش و پایداری عملیات ارتقا می‌یابد.





/شانا

برچسب ها: خارک ، نفت ، گاز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QlZ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: خارک نفت گاز نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت: پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

او گفت: در معابر بزرگراهی تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه ای روی داد و وسیله نقلیه ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

کد خبر 847367 منبع: ایرنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران