Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم. هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه غربی‌ها در برجام به جمهوری اسلامی ایران ظلم کردند، گفت: غربی‌ها در راستای برجام حرف زور زدند و خسارت‌های زیادی را به کشورمان تحمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از آنجایی که در برجام بحث تعلیق تحریم‌ها آمده بود، غربی‌ها هیچ مسئولیتی را نپذیرفتند و به تعهدات خود عمل نکردند.
این نماینده مجلس اظهارداشت: در حال حاضر خواسته ما آن است که همه تحریم‌های ایران لغو شود و از سوی دیگر باید لغو تحریم‌ها راستی‌آزمایی شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: توافق موقت و تعلیق تحریم‌ها به هیچ وجه مورد پذیرش ما نیست و در صورتی که قرار باشد توافقی منعقد شود، باید در ابتدا همه تحریم‌ها لغو و راستی‌آزمایی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که غربی‌ها جز کلک، دروغ و وعده بی حاصل کاری نمی‌کنند و بعید می‌دانم که در آینده هم رویکرد آنان تغییر کند.

وی بیان داشت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم.   بیشتر بخوانید: نماینده مجلس: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باید انجام شود

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم نماینده مجلس غربی ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند

دریافت 136 MB کد خبر 6097449

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین