Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:18:05 GMT

موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین؛ بدبین نیستیم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۴۶۹۱

موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین؛ بدبین نیستیم

علی شکوری راد درباره فعالیت جبهه اصلاحات اظهار کرد: جلسات مجمع عمومی هر دو هفته یک بار و هیئت رئیسه هفته ای یک بار برگزار شده و موضوعات سیاسی کشور در این جلسات مورد هم اندیشی قرار می گیرد. کارگروهای سیاسی و رسانه هم فعال هستند و نشست هایی در این زمینه برگزار شده است. کلاب هاوس جبهه اصلاحات نیز جلسات خوبی برگزار می کند و ما بنا داریم حداقل ماهی یک یا دوبار این جلسات را در موضوعات سیاست داخلی و خارجی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با صاحب نظران در حوزه رسانه نیز نشست داشته ایم و نظرات آن ها را درباره فعالیت های جبهه گرفته ایم، اظهار کرد: چندین بیانیه هم جبهه اصلاحات درباره مسائل کشور صادر کرده است.

این فعال سیاسی افزود: کار جبهه اصلاحات هماهنگ کننده فعالیت احزاب است و قرار نیست این جبهه جایگزین احزاب شود، الان که کنش سیاسی خاصی مثل انتخابات وجود ندارد، بیشتر فعالیت ها به صورت هم اندیشی و تبادل نظر است.

وی درباره موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین هم گفت: ما اطلاعات پشت پرده در اختیار نداریم، اما معتقدیم در این زمینه نباید فرصت سوزی شود. نظر ما این است که روند مذاکرات دل گرم کننده نیست اما بدبین هم نیستیم بلکه نظاره گر هستیم که هیئت مذاکره کننده ایران چگونه مذاکرات را به پیش می برد. البته نظر غالب در جمع این است که پروای از مذاکره مستقیم با آمریکا درست نیست زیرا در این بین واسطه ها نقش آفرینی می کنند و دنبال سهم خواهی خود هستند. بنابراین مذاکره غیرمستقیم ناظر به مصالح و منافع ملی ما نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: علی شکوری راد جبهه اصلاحات مذاکرات وین جبهه اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه تمام عیار است.

امام جمعه شهرستان دشتی افزود: امامین انقلاب، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند.

وی گفت: مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی، و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه دشتی بیان کرد: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی معلمان، مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی است که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند. معلمان و مربیان عقیدتی نقش هدایتگری و انسان سازی دارند.

حجت الاسلام زاهد دوست یادآور شد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در جهت تربیت نیروهای انقلابی وفادار به ارزش‌های انقلاب و ایجاد انگیزه بین این نیروها موفق عمل می‌کنند.

وی گفت: پاسخ غرورآفرین سپاه و عملیات وعده صادق کشور را تا سال‌ها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.

کد خبر 6094702

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است