Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:01:07 GMT

کاهش ۱۴ درصدی بارش ها در گلستان/ دما افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۴۶۹۴

کاهش ۱۴ درصدی بارش ها در گلستان/ دما افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نوربخش داداشی شامگاه دوشنبه در خصوص تحلیل وضعیت آب و هوایی استان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: میزان بارش در گلستان از ابتدای سال زراعی تا پایان بهمن ۱۹۶.۳ میلی متر بوده که نسبت به دوره آماری ۱۴ درصد کاهش داشته و این میزان در مقایسه با سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه بارش در بهمن ماه نسبت به دوره آماری افزایش داشته است، افزود: در بهمن میانگین بارش استان ۷۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلی متر بوده است که این میزان نسبت به متوسط این ماه ۲۱ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش در بین ایستگاه‌های سینوپتیک استان در ایستگاه هاشم آباد گرگان ۱۴۲.۵ میلی متر به ثبت رسیده و کمترین میزان بارش ۴۹.۲ میلی متر و در ایستگاه اینچه برون رخ داده است.

داداشی گفت: در بهمن ۱۴۰۰ میانگین دمای استان ۷.۴ درجه سانتیگراد بوده که ۰.۵ درجه نسبت به متوسط بهمن ماه افزایش داشته است.

طبق گفته مدیرکل هواشناسی گلستان حداکثر دمای ثبت شده استان هم ۲۶.۱ درجه در کلاله و حداقل دمای ثبت شده هم ۴.۳- درجه در این شهرستان بوده است.

کد خبر 5430432

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل هواشناسی گلستان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان اردبیل واکسن کرونا افزایش داشته میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ شهریار شهریاری گفت: در ماه نخست امسال حدود ۴۵ هزار تُن کالای غیرنفتی از گمرکات استان صادر شد.
وی ادامه داد: ارزش کلال‌های صادراتی ۲۷ میلیون و ۳۹۸ هزار دلار برآورد می‌شود.

شهریاری افزود: صادرات فروردین امسال به لحاظ وزنی نیز ۳۶ درصد بیشتر شد.

وی کشور قزاقستان را مقصد بیشترین کالا‌های صادرات استان عنوان و اضافه کرد: کامپوند پلی اتیلن، پسته فندقی، پلی استایرن، پنیر، تخم مرغ، خوراک آبزیان، سیب درختی، رب گوجه‌فرنگی، لوله‌هاو پروفیل، مفتول آهنی هم عمده کالا‌های صداراتی استان بود.

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری