Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، تفاهم نامه سه جانبه‌ای برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین این استان منعقد شد. - اخبار بازار -

استاندار هرمزگان در این مراسم با تقدیر از گام‌های مثبت شرکت فولاد هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، این شرکت را در امور خیر پیشگام توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: مدیرعامل شرکت فولاد در حوزه امور خیر و کمک به مردم استان روحیه خوبی دارند و همواره آغازگر حرکت‌های خیر هستند، اکنون نیز هدف گذاری درستی دارد و به کمک فرزندان یتیم و خانواده‌های کم بضاعت آمده که قابل تقدیر است. 
دکتر معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این دیدار اظهار داشت امید است این امر خیر ، مشوق و‌محرکی برای ترویج امور خداپسندانه در استان گردد. وی همچنین تصریح کرد با برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد در سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد. 
فولاد هرمزگان طی تفاهم نامه ای با تحت پوشش قراردادن 3000 یتیم دیگر در استان هرمزگان تعداد ایتام مورد حمایت خود را به 5000 نفر افزایش داد .  پیش از این فولاد هرمزگان با تحت پوشش قراردادن 2000 یتیم،  در این امر خداپسندانه شرکت کرده بود. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد هرمزگان شرکت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • شوراها پشتوانه مالی ندارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی