Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ناجی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین مشکل عشایر آذربایجان غربی در این روزها،  خشکسالی و تامین آب است که برای امسال ۵۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: باقی اعتبارات در نظر گرفته شده، تا پایان سال جذب خواهد شد.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی افزود: این اعتبارات با نرخ سود چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله به عشایر استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناجی اظهار داشت: همچنین طی سال جاری ۳۷ هزار تن انواع نهاده‌ دامی اعم از جو، ذرت، سبوس و کنسانتره دامی بین عشایر آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی بیان کرد: این نهاده‌ها به نرخ ارز دولتی تامین و در بین جمعیت عشایری استان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: عشایر از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که بخشی از مایحتاج مورد نیاز سبد غذایی و زندگی جامعه را تولید و تأمین می‌کنند که تأمین نهاده‌های دامی، خرید تضمیی دام عشایر و تامین آب شرب بهداشتی در شرایط حاد خشکسالی از اولویت های دولت است.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۶۷۰ هزار هکتار اراضی مرتعی در آذربایجان غربی وجود دارد که از این مقدار یک میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار با ۵۹ درصد تحت پوشش عشایر استان است؛ عشایر استان ۱۲ ایل و ۲۱ طایفه مستقل هستند و ۳۳۶ روستای آذربایجان غربی نیز ویژه عشایر است.

برچسب‌ها زندگی عشایری آذربایجان غربی جامعه عشایری ارومیه پرداخت تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری آذربایجان غربی جامعه عشایری زندگی عشایری آذربایجان غربی جامعه عشایری ارومیه پرداخت تسهیلات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است