Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@04:56:19 GMT

شناسایی بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۴۷۷۵

شناسایی بیش از ۱۴۰۰ بیمار کرونایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هفت هزار و ۱۲۳ نفر به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و کلنیک‌های تنفسی مراجعه کرده‌اند که نسبت به روز گذشته چهار هزار و ۳۹۱ نفر کاهش یافته است.

وی افزود: همچنین در این مدت یکهزار و ۴۹۷ بیمار کرونایی شناسایی که ۸۷ نفر نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند که ۱۱ نفر نسبت به روز گذشته افزایش داشته است، ادامه داد: در این مدت ۱۴ نفر بیمار کرونایی جان باخته که این تعداد نسبت به روز گذشته تغییری نیافته است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دو هزار و ۷۹۰ نفر بیمار کرونایی بهبود و ۲۵ هزار و ۴۰۶ نفر ایام قرنطینه خود را گذرانند.

علوی روند کرونا در استان را ثابت بیان کرد و گفت: تاکنون ۶ میلیون و ۹۰۷ هزار دز واکسن کرونا در استان ترزیق شده است.

وی  افزود: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت هدف استان نوبت اول، ۷۲ درصد دز دوم و ۲۸.۵ نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت و میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان ۷۰ درصد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان سید محمد علوی بیمارکرونایی شناسایی بیمار کرونایی نسبت به روز گذشته بیمار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته