Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر محمد کاسبی گفت: بنا به تشخیص پزشکان پدر باید تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، به همین دلیل انتقال وی به بیمارستان قلب صورت گرفته و ما منتظریم تا پزشکان معالج برای انتخاب نوع عمل جراحی و ادامه روند درمان تصمیم نهایی را بگیرند.

یلدا کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: از ابتدای دی ماه پدرم در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان بستری بود و معالجات روی وی انجام می‌شد، طی این مدت پزشکان تمام تلاش خود برای ایجاد در وضعیت قلبی پدر را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه به غیر از مشکلات جسمانی ناشی از بیماری قلبی پدر از لحاظ سطح هوشیاری شرایط خوبی دارد و به راحتی با تمامی اعضای بیمارستان و خانواده ارتباط برقرار می کند. همچنین افراد زیادی به ملاقات وی آمده اند و پدر با آنها به راحتی مکالمه کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از تلویزیون اینجا کلیک کنید

وی درباره دلیل انتقال پدر خود به بیمارستان قلب شهید رجایی اضافه کرد: دیروز و در ادامه مسیر معالجات پدر از بیمارستان عرفان به بیمارستان قلب شهید رجایی منتقل شد. وی در حال حاضر در بخش بستری است. 

دختر محمد کاسبی با اشاره به عمل قلب پیش رو برای محمد کاسبی خاطرنشان کرد: بنا به تشخیص پزشکان پدر باید تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد، به همین دلیل این انتقال صورت گرفته و ما منتظریم تا پزشکان معالج برای انتخاب نوع عمل جراحی و ادامه روند درمان تصمیم نهایی را بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد کاسبی اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا محمد کاسبی اخبار سینما محمد کاسبی عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران