Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:42:32 GMT

مشکلات و طرح های توسعه ای مازندران بررسی شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۰۳۸

مشکلات و طرح های توسعه ای مازندران بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مشکلات، تنگناها و روند اجرای طرح‌های توسعه مازندران در نشست اعضای مجمع نمایندگان این استان با وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که دوشنبه شب در محل وزارت کشور برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان مازندران هریک در خصوص وضعیت موجود وچالش های این استان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی و نیز اولویت‌های مورد نیاز استانی نظیر تقویت مدیریت بحران و زیرساخت‌های گردشگری برای پاسخگویی به جمعیت شناور استان در ایام تعطیلات هفتگی و لزوم استفاده بهینه از مناطق ساحلی آزاد شده به نفع مردم مطالبی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان استان در این جلسه دوساعته با اشاره سفر آتی رئیس جمهور به مازندران پیشنهادات خود را در خصوص اجرای پروژه‌ها و طرح‌های قابل بررسی در این سفر ارائه کردند. آنگاه وزیر کشور با اشاره به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های مهم مازندران در حوزه‌های پیشران اقتصادی و فرهنگی و ظرفیت‌های این استان در سطح ملی، رسیدگی به مشکلات ونیازهای خطه شمال را اولویت اساسی دولت سیزدهم عنوان کرد. دکتر وحیدی با اشاره به موقعیت ممتاز مازندران در حوزه گردشگری و پذیرش میلیونی گردشگران، برنامه ریزی برای رفع چالش‌های توسعه‌ای نظیر ترافیک، پسماند، راه‌ها و پروژه‌های زیر ساختی در حوزه خدمات رسانی را ضروری دانست. وی با تقدیر از پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران در خصوص رفع نابسامانیهای موجود استان، تقویت همکاری‌های نمایندگان ومدیران دستگاه‌های اجرایی را برای برون رفت از مشکلات خواستار شد. وزیر کشور با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به مازندران، رسیدگی به نیازهای حیاتی این استان را در جریان سفر اعضای دولت مورد تاکید قرار داد.

کد خبر 5430455

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان مازندران وزیر کشور ساری ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است.

به گزارش ایران جیب، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص بیشترین مطالبات مردم در این جلسه مردمی اظهار داشت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم شماره گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

سردارحسینی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این هست که مسوولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده و یکی از کارهای خوب است.

وی گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و در خواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچکدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص نور چراغ ها گفت: نور چراغ ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

وی در خصوص بعل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هر گونه نوشتار یا برچسب بر روی شیشه ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودروهایی که مربوط به بخش های تجاری و اقتصادی که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام داشته باشند موردی ندارد و در غیر این صورت هر گونه تصویر و نوشته ممنوعیت دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • وحیدی: تقسیم «استان تهران» در دست بررسی است
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!