Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، صبح امروز مراسم بزرگداشت سردار حاج مهدی مهدوی نژاد فرمانده سابق تیپ‌الغدیر با حضور اقشار مختلف جامعه و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد حظیره (پایگاه انقلاب) در استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سبحانیان در این مراسم با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: سربازانی چون سردار مهدوی‌نژاد آموزش یافتگان مکتب اهل‌بیت هستند و تمام عمر با برکت خود را در راستای ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی و امر به معروف سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که حق‌مداری در طول تاریخ هزینه بر بوده و حامیان حق همیشه با صبوری و تقوا در این مسیر گام برداشته و می‌دارند، افزود: خداوند در قرآن کریم وعده داده همیشه بندگان خوب خود نظیر شهدای مکتب اسلام را همراهی می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه در استان یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی است که با نثار خون پاک شهدا ایجاد شده است، گفت: دفاع از مردم، حراست از آرمانهای انقلاب اسلامی و ترویج ارزش های دینی پیام شهدا به مسئولان و ملت ایران اسلامی است که باید با دقت به آن توجه کنیم.

حجت الاسلام سبحانیان شأن مسئولان در نظام اسلامی ایران را نوکری مردم دانست و بیان کرد: اگر مسئولی جز نوکری مردم برای خود جایگاهی متصور است سخت در اشتباه است و باید بداند که پیام شهدا به مسئولان نظام اسلامی ایران خدمت صادقانه و جهادی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود داشتن روحیه انقلابی و جهادی را لازمه دولتمردان در نظام اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: خوشبختانه مردم با بررسی عملکرد دولتمردان در دولت سیزدهم انشاالله به خوبی طعم مسئول جهادی و انقلابی را درک خواهند کرد.

این استاد حوزه دانشگاه عملکرد مسئولان در دولت سیزدهم را مطلوب عنوان و تصریح کرد: دست‌اندرکاران در دولت سیزدهم باید بیش از پیش نسبت به ساماندهی سریع مشکلات موجود در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد سپاه الغدیر مسجد حظیره اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و… نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت.

لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • تکریم معلم تکریم دانایی و بزرگداشت کارگر تکریم توانایی است