Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از سواحل سیستان بلوچستان آزاد شد، اما بخشی دیگر که در سنوات گذشته در اختیار ارگان‌های دولتی قرار گرفته است طبق روال قانونی باید رفع تصرف شوند.

او گفت: سواحل سیستان و بلوچستان ۴۶۴ کیلومتر است که از این مساحت ۱۵۰ کیلومتر آن بنچمارک گذاری شد که براساس آن مشخصات سواحلی که در اختیار ارگان‌های نظامی و دولتی است شناسایی شده اند کارکرد آن‌ها نیز مشخص شده است و تصمیماتی در این زمینه نیز گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سواحل و‌دریا مال مردم است وباید به مردم بازگردانده شود و تا مردم بتواند از این منابع خدادادی به خوبی استفاده کنند.

دادستان بندر چابهار گفت: با افراد و یا ارگان‌هایی که اقدام به تصرف ساحل کرده اند دستگاه قضا بشدت برخورد خواهد کرد.

معلم زاده گفت: مهلت قانونی ۲۰ روزه رئیس جمهوری مبنی بر رفع تصرف ساحل به اتمام رسیده است و با ارگان‌هایی که تاکنون اقدام به رعایت حریم ۶۰ متر نکرده اند طبق قانون برخورد خواهد شد و اراضی ساحلی تا چند روز آینده رفع تصرف خواهند شد.

بلوچ رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت:به دستگا‌هایی که ساحل را در اختیار دارند و حریم ۶۰ متر را رعایت نکرده اند مهلتی چند روزه داده شده است، اما تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ هیچ اقدامی از سوی متصرفین انجام نشده و شهرداری بر حسب قانون و با همکاری مرجع قضایی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزاد سازی سواحل دستگاه قضا بندرچابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور