Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان تیم ملی بوکس ایران با ۷ بوکسور در رده سنی نوجوانان و ۶ بوکسور در رده سنی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

با اعلام فدراسیون بوکس کشورمان تیم های بوکس نوجوانان و جوانان ایران ۱۰ لغایت ۲۳ اسفند ماه به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم کشور اردن خواهند شد.

بر این اساس، ۲ بوکسور خوش آتیه کردستانی نیز در قالب تیم ملی بوکس ایران به این رقابت ها اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۷ کیلوگرم رده سنی نوجوانان «میلاد فلاحی» و در رده سنی جوانان وزن ۶۰ کیلوگرم «امیرعباس کبودوند» ۲ بوکسور کردستانی هستند که در قالب تیم ملی ایران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

گفتنی است؛ هدایت تیم های ملی بوکس نوجوانان و جوانان کشورمان در این مسابقات برعهده «رضا مهدی پور» است.

رقابت‌های بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا طی روزهای ۱۰ لغایت ۲۳ اسفند ماه سال جاری به میزبانی «امان» در کشور «اردن» برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی نوجوانان و جوانان ملی بوکس تیم ملی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است