Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:46:52 GMT

دستمزد باورنکردنی ستاره سابق لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۳۷۶

دستمزد باورنکردنی ستاره سابق لیگ برتری

آفتاب‌‌نیوز :

جک ویلشر هافبک انگلیسی سابق باشگاه آرسنال که اخیرا به تیم آرهاس در لیگ دانمارک پیوسته است، پردرآمدترین بازیکن این باشگاه نخواهد بود.

به گزارش سان، حقوق هفتگی ویلشر ۳۰ ساله با تیم جدیدش ۵هزار پوند (بدون در نظر گرفتن پاداش) خواهد بود. این در حالی است فردریک تینگیجر مدافع ۲۸ ساله آرهاس و پاتریک مورتنسن کاپیتان این تیم حقوق هفتگی بالاتری نسبت به او دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلشر که پس از جدایی از بورنموث برای مدتی بدون باشگاه بود و همراه با توپچی‌ها تمرین می‌کرد، حالا با حقوقی به مراتب پایین‌تر نسبت به فصول قبل، تیم آرهاس در سوپرلیگ دانمارک را همراهی خواهد کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جک ویلشر هافبک انگلیسی آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏