Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم - ابوالفضل باقری منش گفت: در دومین نمایشگاه مجازی کتاب که امسال برگزار شد، استان قم مانند سال گذشته پس از استان تهران در صدر آمار قبول مرسوله قرار گرفت.

مدیرکل پُست قم گفت: از مجموع کل مرسوله‌های ذکر شده، حدود ۹۶ هزار مرسوله از طریق پست استان قبول و به سایر استان‌ها ارسال شد که نسبت به سال گذشته ۲۰ در صد رشد مشاهده می‌شود و حدود ۴۸ هزار مرسوله حاوی کتاب در ایام نمایشگاه از سراسر کشور به پست استان وارد و در اسرع وقت و به‌صورت مرسوله‌های با اولویت توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری منش  در ادامه به فعالیت نیرو‌های خدوم پست در ایام برگزاری نمایشگاه در بخش‌های آماده سازی، رهسپاری و توزیع اشاره کرد و گفت: در طول دوره برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب کلیه نیرو‌های صف و ستاد در این بخش و در دو نوبت کاری جهت ارسال به موقع مرسوله‌ها به کار گرفته شدند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب امسال از سوم تا چهاردهم بهمن ماه برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: کمیته دستگاهی برای اعطای تسهیلات وام تبصره ۱۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به سه طرح کسب و کار فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، موافقت اولیه خود را اعلام کرد.

غلام پور گفت: حمایت از فعالان و ایجاد اشتغال از اولویت‌های تحقق شبکه ملی اطلاعات در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین راستا و به منظور توسعه و ارتقای خدمات بخش، اعتباراتی از محل تبصره ۱۸ ماده واحد قانون بودجه ۱۴۰۰ تحت عنوان بند (الف) و بند (ب)، در چارچوب قوانین و مقررات موجود و با هدف حمایت از طرح‌ها، طرح‌های مولد اشتغال پایدار و توسعه خدمات حوزه فاوا در قالب تسهیلات و با شرایط مناسب به جامعه هدف تخصیص داده است.

غلام پور گفت: طرح کسب و کار دو شرکت فعال بخش فاوا و یک دفتر پیشخوان دارنده پروانه حقوقی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و به کمیته استانی ارجاع داده شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با بیان اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه و دارای یکسال دوره تنفس است گفت: این طرح‌ها بعد از گرفتن تاییدیه از کارگروه استانی جهت پرداخت به بانک عامل معرفی می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات قم در خصوص مراحل ثبت‌نام شرکت‌های فعال استانی حوزه فاوا در استان برای دریافت این تسهیلات گفت: کلیه مراحل ثبت درخواست، ارسال مدارک و اسناد موردنیاز توسط متقاضیان به‌صورت الکترونیکی از طریق سایت http://tavanafarin.ito.gov.ir انجام، و حداکثر ظرف مدت یک هفته، بررسی و در صورت تایید در کارگروه تخصصی مربوطه مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرسوله پستی نمایشگاه کتاب ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایشگاه مجازی کتاب مدیرکل ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران