Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور کنترل قیمت‌ها، طرح نظارت بر بازار شب عید در ایلام اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح تشدید بازرسی و نظارت و پایش بازار انواع کالا و خدمات ویژه نوروز ۱۴۰۱، با هدف رصد انواع کالا و کنترل بازار از تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۱ در سطح استان ایلام ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی شهروندان، در روزهای پایانی سال و لزوم کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایلام اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش کالایی بر نحوه عرضه و قیمت انواع کالاهای اساسی توسط بازرسان به صورت دو شیفت (صبح و عصر) و همچنین در ایام تعطیل نظارت بیشتری خواهد شد.

عبدخانی بیان داشت: بازرسان اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی با همراهی کارشناسان اتحادیه‌های صنفی ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی، در قالب گشت‌های مشترک بر واحدهای صنفی نظارت بیشتری خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ویژه نوروز میوه شب عید نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • جا به جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل و نقل باری خراسان شمالی تا پایان فروردین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد