Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:10:46 GMT

۵ اشتباه در درست کردن جوجه کباب

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۵۳۶

۵ اشتباه در درست کردن جوجه کباب

باشگاه خبرنگاران جوان - جوجه کباب یکی از معروف‌ترین غذا‌های ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد هنگامی که به گردش می‌روند جوجه کباب درست می‌کنند. اگر شما نیز از این دسته هستید مراقب باشید که این اشتباهات را مرتکب نشوید.

بیشتربخوانید

۲۳ اشتباه رایج که غذا را خراب می‌کند

اما ۵ اشتباهی که در درست کردن جوجه کباب نباید مرتکب شوید:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول آبلیمو و نمک نزنید: قبل از اضافه کردن آبلیمو و نمک ابتدا روغن به آن اضافه کنید تا جوجه‌ها با روغن کاور شوند و بعد آبلیمو و نمک بزنید. به این شکل جوجه‌ها هرگز بعد از پخت خشک نمی‌شوند.

۲. هرگز پیاز را رنده نکنید: اگر پیاز را رنده کنید به تکه‌های جوجه می‌چشبند و در هنگام کباب کردن پیاز‌ها سیاه می‌شوند و شما فکر می‌کنید جوجه آماده است درحالی که جوجه خام است و از طرفی دیگر پیاز‌ها نیز مرغ را تلخ می‌کنند. بهتر است جوجه پیاز را خلالی کنید.

۳. زعفران را با موادقاطی نکنید: هرگز زعفران دم شده با دیگر مواد ترکیب نکنید در این صورت فقط مواد جوجه رنگ می‌گیرد و جوجه رنگ کمی دارد. بلکه بهتر است زعفران را در ابتدا به سطح مرغ بزنید و بگذارید یک ساعت استراحت کند و سپس مابقی مواد را اضافه کنید.

۴. از ادویه‌ها غافل نشوید: مرغ ذاتا دارای بوی نامطبوعی است که اضافه کردن پیاز و زعفران تا حد زیادی این بو را می‌گیرد با این حال اضافه کردن ادویه‌هایی مانند پودر سیر و فلفل سیاه و پودر پیاز می‌تواند طعم جوجه‌ها را خوشمزه کند.

۵. کره را جایگزین روغن مایع نکنید: کره در اثر سرما سفت می‌شود حتی اگر ان را گرم کنید، اما مرغ سرد است و در نهایت موادجوجه در یخچال قرار می‌گیرد و هیچ تاثیری بر روی نرم ماندن جوجه‌ها ندارد در نهایت اگر بخواهید می‌توانید برای عطر و طعم آن یک قاشق کره آب شده به جوجه‌های پخته شده اضافه کنید.

منبع: سایت طلا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی آشپزی ایرانی جوجه کباب جوجه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ فرآیند پخت ۶۰ کیلوگرم کابلی پلو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خسارت سیل به مزارع زعفران آبیز 
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو) اینجا لندن است؛ اشتباه نکنید پاکستان نیست!
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)