Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید محمودی اهداف شعار سال تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را حرکتی مهم در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عبور از موانع اقتصادی و سیاسی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید محمودی، فعال اقتصادی در گفت‌وگو با "تیتریک" گفت: برای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی، نیازمند پشتیبانی از تولید، فرهنگ سازی برای خرید و مصرف کالاهای ایرانی و بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" چقدر توانستیم بار مشکلات را از دوش تولیدکنندگان برداریم و از آنها حمایت کنیم. این فعال اقتصادی افزود: متاسفانه در روزهای پایانی سال به سر می بریم اما در تحقق شعار سال فاصله زیادی داریم، همچنان تولید کنندگان برای تولید با مشکلات زیادی سر و کار دارند. محمودی تصریح کرد: اقدامات خوبی برای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برداشته شده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. وی گفت: وقتی می توانیم بگوییم در زمینه تولید موفق شده ایم که بازار در دست تولیدکنندگان بومی باشد که اکنون این مهم در تجارت محقق نشده است. این فعال اقتصادی ادامه داد: باید ظرفیت های تولید در هر استان شناسایی شود و تناسب با آن اقداماتی جهت حمایت از تولیدکنندگان صورت گیرد. وی با بیان اینکه تولید کننده و کارآفرین به حمایت نیاز دارند، تاکید کرد: اگر کارآفرین برای گسترش ایده با مشکلات زیادی روبرو شود،با مهاجرت بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران مواجه خواهیم بود. این فعال اقتصادی گفت: اکنون کشورهای پیشرفته دنیا، کارآفرینان ما را شناسایی کرده اند و با ارسال دعوت نامه از آنها برای گسترش ایده و آموزش حرفه شان استقبال می کنند. محمودی افزود: دولت سیزدهم عزم جدی برای پشتیبانی از تولیدکنندگان و برطرف کردن موانع آنها دارد و صدور سه روزه مجوز برای کسب و کارها مهر تائیدی بر این ادعاست. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سال آینده بتوانیم از ورود هر گونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنیم و بازار در تسخیر تولیدات بومی باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فعال اقتصادی مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی اصغر غفاری آثار همزمان با روز جهانی کارگر با حضور در کارخانه بینا رزن، اظهار داشت: کارگران در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش به سزایی دارند.

فرماندار رزن در آیین تجلیل از کارگران با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: کارگران در همه حوزه‌ها تأثیرگذارند و چرخه تولید جامعه دست این قشر زحمتکش است.

وی با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر افزود: محور تحقق شعار سال کارگران سخت‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

غفاری‌آثار افزود: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده و موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رزن در راستای پیگیری و تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با حضور در واحد تولیدی بینا رزن تولید کننده مواد غذایی، از این شرکت بازدید کرد و در این بازدید مسائل و مشکلات این مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم جهت افزایش بهره وری و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

گفتنی است؛ این واحد تولیدی در طرح توسعه ای خود در دولت سیزدهم با دریافت غریب به ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله ساخته است که تا دو ماه آینده فاز اول توسعه با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • هاآرتص: بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا مانع‌تراشی می‌کنند
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • گام عملی برای جهش تولید