Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@13:06:03 GMT

کت و شلوار طوسی رنگ و خاص فرزاد فرزین + عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۵۸۰۳

بیوگرافی فرزاد فرزین خانواده فرزاد فرزین شروع موسیقی فرزاد فرزین ورود فرزاد فرزین به بازیگری

به  گزارش اقتصادآنلاین،  فرزاد فرزین با انتشار عکس زیر اعلام کرد که برنده جایزه ویژه ترانه افشین یداللهی شده است.

بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. او در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده فرزاد فرزین

فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اکنون بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

شروع موسیقی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین موسیقی حرفه ای را در سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» شروع کرد. امّا به دلایل شخصی گروه را به قصد کار کردن روی آلبوم اوّل خود (شراره) ترک کرد. تدارک «شراره» سه سال به طول انجامید و آلبوم در سال ۱۳۸۳ منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود و ارژنگ حقانی آن را تنظیم کرده بود.

پس از این فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را شروع کرد و با افرادی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» را آغاز کرد و در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» نیز هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده ، همخوان و میکس و مستر کننده ی آلبوم وی حضور داشت. در این مدت او چند موزیک ویدیو هم تهیه کرد که برای کارهای بعدی او را دچار مشکل ساخت.

ورود فرزاد فرزین به بازیگری

 فرزاد فرزین  سال ۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت او در تله فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته است. او برای فیلم سوپر استار در سال ۸۷ به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد خواننده پاپ فرزاد فرزین کت و شلوار استایل بازیگران اخبار مرتبط فرزاد فرزین در حال لس آنجلس گردی +عکس دلخوشی‌های دست نیافتنی فرزاد فرزین +عکس تیپ فرزاد فرزین +عکس گریم جدید فرزاد فرزین +عکس همسر فرزاد فرزین کیست؟ +عکس خواننده پاپ در مراسم ختم پدر"وحید حقانیان" +عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها عیدی بازنشستگان بالاخره چه زمانی واریز می شود؟ + پاسخ وزیر کار با مصرف ۷ ماده غذایی قد بلند شوید! بیت کوین در یک قدمی سقوط به کانال ۳۶ هزار دلاری آغاز پیش فروش ایران خودرو از امروز (۳ اسفند ۱۴۰۰) + لینک و جزییات کاهش هزینه قبوض با کمک ماهواره‌ ها! سامانه بارشی امروز از کشور خارج می شود آتش افروزی خاکریز اوکراینی بر قیمت روانکارها چطور بدون هزینه ای از سرطان جلوگیری کنیم! کوچ سرمایه‌ داران از بازارهای سهام بازگشت حقیقی‌‌‌ ها در روز سبز بورس ریسک هایی که کمیسیون تلفیق به اقتصاد تحمیل می کند شایعه پراکنی آمریکا در مورد تهدید تروریستی در مسکو ناخردمندانه است آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در جهان حرکت محتاطانه بازیگران بورسی دردی از بورس و اقتصاد با توییت و حرف دوا نمی شود اراده ای جدی برای گسترش مناسبات با ایران از سوی قطر وجود دارد شروط بورس بازی در عصر احتیاط ابتکار جالب چین برای ممانعت از شیوع کرونا پاداش بورسی سهامداری غیرمستقیم وزیر انرژی روسیه: سیاسی کاری، بازار گاز را به خطر می اندازد علامت های ابتلا به زیر سویه اومیکرون کدامند؟ با این برنامه عکس های خود را در گوشی حرفه ای ادیت کنید ظرفیت سالانه ۲ میلیارد دلاری نظام بانکی برای تأمین مالی پتروشیمی ها بررسی مشکلات تولید فرش دستباف تمامی تولیدات داخلی لوازم خانگی شناسه‌ دار شدند افزایش قیمت باور نکردنی ۱۵ کالا طی سه سال جهش بعدی کرونا خفیف تر از سویه های قبلی است مرزهای اوکراین بدون توجه به روسیه ثابت خواهد ماند انگلستان امروز تحریم‌ ها علیه روسیه را اعلام می‌ کند آمریکا: برخوردهای شدید و قاطعی در راه است دو طرف بر علاقمندی در تقویت روابط با یکدیگر تاکید کردند جزییات سومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ آشنایی با رقبای تیم ملی در جام ملت های آسیا بایدن دستورات تحریمی صادر کرد سامانه بارشی در راه ایران گران ترین تلویزیون چند؟ (جدول) گواهی عدم سوء پیشینه از مجوزهای کسب و کار حذف شد کمیسیون تلفیق از افزایش تسهیلات بانکی منع شد قیمت نفت در بازار جهانی به ۹۷ دلار رسید احتمال عرضه آیفون جدید با رم ۸ گیگابایتی نگرانی آمریکا از پیمان امنیتی چین و روسیه دستور حمله به اوکراین صادر شده است صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۲/۰۳) نمایش خیره کننده‌ی آتشفشان اتنا پس از چند ماه آرامش نسبی + فیلم دستور پوتین برای ورود ارتش به شرق اوکراین سقوط ۱۷ درصدی شاخص بورس روسیه قرار بود مردم ولی نعمت مسئولان باشند عواملی که باعث می شوند حس بویایی و چشایی از دست بروند آزمون دکتری ۶ اسفند برگزار می شود محکومیت تصمیم پوتین توسط اتحادیه اروپا بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خواننده پاپ فرزاد فرزین کت و شلوار استایل بازیگران فرزاد فرزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • فرزین به عربستان رفت
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند