Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی شورای مسکن خراسان شمالی با تبدیل پروژه احداث ۱۳۵۲ واحد مسکن مهر ناتمام در استان به نهضت ملی مسکن موافقت کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن استان که سه شنبه سوم اسفند ماه در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۲۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که تاکنون ۲۴ هزار و ۲۲۶ واحد آن به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم قاسمی افزود: از بین تعداد واحد های مسکن مهر تکمیل نشده در استان، ۱۵۹۵ واحد در حال تکمیل است که مصوب شد ۱۳۵۲ واحد به نهضت ملی مسکن تبدیل شود تا پیمانکاران بتوانند از تسهیلات این طرح استفاده کرده و آنها را به اتمام برسانند.

وی تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده، ۱۰۸۱ واحد مسکن مهر نیمه‌تمام امسال به اتمام می‌رسد تا تحویل متقاضیان شود.

دبیر شورای مسکن خراسان شمالی گفت: بر اساس طرح نهضت ملی مسکن و برنامه اعلامی وزارت راه و شهرسازی در استان، قرار است ۱۱۶۹۳ واحد مسکونی سالانه در استان ساخته شود.

قاسمی به کمبودهای مسکن در استان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس نیاز سنجی انجام شده ، خراسان شمالی سال نیازمند ۱۳۸۰۰ واحد مسکونی جدید است تا کمبودهای آن تا سال ۱۴۰۵ مرتفع شود.

وی افزود: هم اکنون ۲۳۶ هزار و ۹۱۹ واحد مسکونی در خراسان شمالی وجود دارد که حدود ۴۶ درصد آن ها در مناطق شهری و روستایی، کم دوام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن مهر نهضت ملی مسکن خراسان شمالی نهضت ملی مسکن واحد مسکن مهر خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل