Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با خبرنگاران رسانه‌های مختلف امروز، سه شنبه دقایقی پیش آغاز شد.

خبرگزاری میزان - «ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۳ اسفند ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

این نشست از طریق تلویزیون اینترنتی سیمای عدالت به آدرس https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aparat.com/simayeedalat/live به صورت زنده در حال پخش است.


در ادامه اظهارات سخنگوی دستگاه قضا در این نشست خبری و پاسخ‌های وی به خبرنگاران به صورت اجمالی از نظر می‌گذرد.

بیشتر بخوانید خداییان: سفیر وقت ایران در آلمان به ۱۱ ماه حبس محکوم شد/شناسایی تعدادی از اشخاص حقیقی با عملکرد مشکوک در موضوع بورس/ احکام قطعی مسئولان وقت منطقه آزاد کیش صادر شد

 

تعداد زندانیان بیشتری از مرخصی‌ ایام نوروز استفاده می‌کنند ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲

سخنگوی دستگاه قضا گفت: میزان بیشتری از زندانیان در سال پیش رو از مرخصی‌ ایام نوروز استفاده می‌کنند. ریاست قوه قضاییه نیز تاکید کردند که نباید به سارقان و مخلان نظم و امنیت مرخصی داده شود.

واکنش سخنگو به انتشار یک فایل صوتی از فرماندهان سپاه ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۷

خداییان در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون فایل صوتی منتشر شده از فرماندهان سپاه گفت: این فایل برای سال‌ها قبل بود. نسبت به شناسایی تعدادی از افرادی که در یکی از شرکت‌های بنیاد تعاون سواستفاده کردند در همان زمان اقدام شد و با کمک سازمان قضایی نیروهای مسلح آن افراد دستگیر شدند. یکی از افراد «عیسی شریفی منش» قریب به چهار سال در دوران رسیدگی به این پرونده در بازداشت بود. وی به 20 سال حبس تعزیری و رد مال و جزای نقدی محکوم شد. حدود 500 میلیارد تومان از وی مسترد و معادل این وجه به جزای نقدی محکوم شد. محسن سجادی نیا به 30 سال حبس و رد مال و جزای نقدی، محمود خاکپور به 5 سال و نیم حبس و رد مال و جزای نقدی و مسعود مهردادی به دو سال حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شدند.

آخرین وضعیت پرونده‌های مبارزه با فساد ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۹:۴۸

« ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده‌های مبارزه با فساد از جمله پرونده حمید باقری درمنی گفت: در پرونده معروف به حمید باقری درمنی این شخص چند سال قبل محکوم به اعدام شد و حکم اجرا شد. تعدادی از همدستان که پرونده آنها مفتوح بود حکم قطعی 18 نفر از آنها صادر شد. پدرام تقی پور شاهکوهی به جرم جعل اسناد رسمی و معاونت در کلاهبرداری شبکه‌ای به 6 فقره حبس که در مجموع 23 سال می‌شود و رد مال و جزای نقدی محکوم شد. فریبرز فیروز بخت مدیرعامل سابق نفت جی به تحمل 30 سال حبس تعزیری و استرداد اموال و جزای نقدی محکوم شد. مرتضی فقیه ایمانی به تحمل 25 سال حبس و جزای نقدی و رد مال محکوم شد.

 

در حال تکمیل...

برچسب ها: سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه دادگاه سازمان بازرسی کل کشور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه قوه قضاییه دادگاه سازمان بازرسی کل کشور جزای نقدی محکوم شد رد مال و جزای نقدی سخنگوی قوه قضاییه سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • غضنفرآبادی: نیاز نبود موضوع «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟