Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:38:49 GMT

۹۸۰ تن کالای اساسی در بازار بروجرد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۱۶۹

۹۸۰ تن کالای اساسی در بازار بروجرد توزیع شد

جواد گودرزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۷۴ تن انواع برنج تایلندی و هندی و ۲۸۰ تن شکر با قیمت مصوب دولتی در سطح شهر و روستاها بروجرد توزیع شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۱۲۰ تن شکر با قیمت مصوب بین قنادی‌ها، بستنی فروشان و زنبور داران شهرستان توزیع شد.

رییس جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید تامین خواهد شد و شهروندان در این راستا نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با اشاره به برخی مشکلات ایجاد شده در زمینه تامین گوشت مرغ اضافه کرد: در این راستا در ۲ ماه اخیر ۲۶ تن مرغ منجمد در سطح فروشگاه‌های شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد ادامه داد: اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال به میزان کافی انجام شده است.

وی یادآور شد: شهربروجرد دارای ۳۰ فروشگاه زنجیره ای است که توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار از طریق این فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی بروجرد کالای اساسی ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی بروجرد کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بروجرد کالای اساسی لرستان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی