Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:06:47 GMT

پیش بینی افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی در تهران

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۲۳۱

پیش بینی افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی در تهران

به گزارش خبرنگار فارس، مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر که به بررسی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با 7 هزار تاکسی حدود 50 درصد ناوگان فرسوده است و میانگین سنی رانندگان بیش از 55  سال است و با مشکلات جدی معیشتی با رانندگان مواجهیم.

وی درباره پیش بینی های افزایش کرایه تاکسی رد سال جدید گفت: باتوجه به افزایش هزینه های بالای نگهداری خودرو، بیمه و معیشتی با توافق کمیسیون حمل و نقل میانگین 25 درصد تا سقف 35 درصد افزایش کرایه تاکسی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل بگی با اشاره به اینکه طبق عرف 20 درصد افزایش کرایه شبانه، خواهیم داشت و برای فعالیت تاکسی‌های ویژه مدرن افزایش حدود 80 درصدی را  پیش بینی کرده‌ایم، گفت: صدور پروانه حکم خط و ماموریت و مرخصی‌ها که میانگین افزایش 25 درصد است در این لایحه دیده شده است.

وی ادامه داد: اگر در حوزه هوشمندسازی سیستم‌های ارائه خدمات به تاکسیرانان داشته باشیم، بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را کاهش می دهیم و پیش‌بینی 70 درصدی کاهش حضور را هم داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرایه تاکسی افزایش کرایه تاکسیرانان پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک نظرسنجی که اوایل ماه جاری انجام شد، نشان داد که افراد نسل Z که بین 18 تا 24 سال سن دارند، به طور فزاینده‌ای از حماس حمایت می‌کنند.
 
نتایج نظرسنجی نشان داد که 43 درصد از این رده سنی از حماس حمایت می‌کنند، در حالی که 63 درصد حامی اسرائیل هستند.
 
یک نظرسنجی مشابه در ماه مارس توسط موسسه Harvard CAPS-Harris، نشان داد که 37 درصد از پاسخ دهندگان از نسل Z از حماس حمایت کردند، در حالی که 63 درصد از اسرائیل حمایت کردند.
 
نکته قابل توجه این است که این نظرسنجی‌ها حاکی از افزایش 6 درصدی حمایت از حماس در عرض تنها یک ماه و کاهش 6 درصدی حمایت از اسرائیل است. این امر نشان دهنده تغییر قابل توجهی در احساسات نسبت به مقاومت فلسطین در میان پاسخ دهندگان است.
 
این در حالی است که در هفته‌های اخیر، کالج‌ها در سراسر آمریکا شاهد افزایش تظاهرات‌های طرفدار فلسطین بوده‌اند که از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط مالی خود را با اسرائیل قطع کنند.
 
ائتلافی از سازمان‌های دانشجویی طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا نیز در ادای احترام به هند رجب، کودک شش ساله فلسطینی که به دست نیروهای اشغالگر اسرائیل در غزه به شهادت رسید، سالن همیلتون را تسخیر کرده و نام آن را به «تالار هند» تغییر دادند.

پلیس نیویورک با یورش به این دانشگاه، ده‌ها نفر از این دانشجویان را بازداشت کرد.
 

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد