Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،اهم مشکلات، تنگناها و رونداجرای طرح‌های توسعه مازندران در نشست اعضای مجمع نمایندگان این استان با وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 این جلسه که در محل وزارت کشور برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان مازندران هر یک در خصوص وضعیت موجود و چالش‌های این استان در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی و نیز اولویت‌های مورد نیاز استانی نظیر تقویت مدیریت‌ بحران و زیرساخت‌های گردشگری برای پاسخگویی به جمعیت شناور استان در ایام تعطیلات هفتگی و لزوم استفاده بهینه از مناطق ساحلی آزاد شده بنفع مردم مطالبی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین نمایندگان استان در این جلسه دو ساعته با اشاره سفر آتی رئیس جمهور به مازندران پیشنهادات خود را در خصوص اجرای پروژه‌ها و طرح‌های قابل بررسی در این سفر ارائه کردند.

 وزیر کشور نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های مهم مازندران در حوزه‌های پیشران اقتصادی، فرهنگی و ظرفیت‌های این استان در سطح‌ ملی، رسیدگی به مشکلات و نیازهای خطه شمال را اولویت اساسی دولت سیزدهم عنوان کرد.

وحیدی با اشاره به موقعیت ممتاز مازندران در حوزه گردشگری و پذیرش میلیونی گردشگران، برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های توسعه‌ای نظیر ترافیک، پسماند، راه‌ها و پروژه‌های زیرساختی در حوزه خدمات‌رسانی را ضروری دانست.

وی با تقدیر از پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران درباره رفع نابسامانی‌های موجود استان، تقویت همکاری‌های نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای برون رفت از مشکلات خواستار شد.

وزیر کشور با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به مازندران، رسیدگی به نیازهای حیاتی این استان را در جریان سفر اعضای دولت مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محل وزارت کشور مجمع نمایندگان مازندران وزیر کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • موضع‌گیری وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه در نشست گامبیا
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود