Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:32:27 GMT

صف معلمان با برهم زنندگان نظم جامعه جداست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۴۲۱

صف معلمان با برهم زنندگان نظم جامعه جداست

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح سه‌شنبه در دیدار با جمعی از معلمان استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بیش از چهل سال است که این نظام را به روش‌های مختلف تحریم کرده اند، افزود: معلمان و به طور کلی فرهنگیان از اقشار آگاه و فرهیخته جامعه هستند و به طور قطع از مشکلاتی که بواسطه این محدودیت‌ها و دسیسه‌ها حاصل شده، مطلعند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی، مردم همواره آگاهانه در صحنه بوده اند و اتحاد و انسجام و یکپارچگی خود را برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشته اند.

عبداللهی گفت: معلمان الگوی جامعه هستند و مردم و مسئولان همیشه نگاه و احترام خاصی برای این قشر فرهنگی و ارزشمند قائل هستند از این رو انتظار می‌رود که جامعه را از مشکلات کشور آگاه کنند.

وی افزود: اکنون که دولت محترم و مردمی سیزدهم با تمام توان درصدد اتخاذ تدبیر برای حل مسائل است باید همراه و همدل باشیم و فرصتی منطقی برای رفع موانع بدهیم.

استاندار البرز گفت: دولت مردمی سیزدهم از مشکلات بطن جامعه مطلع است به همین دلیل هم طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با این امر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر مسئولان ۳ قوه بیش از هر زمانی با هم همدل و همراه هستند تا ارتقا معیشت مردم محقق شود و باید این فرصت و اراده را غنیمت بدانیم و قدری صبور تر باشیم.

عبداللهی گفت: معلمان، افرادی با درایت و شعور هستند و نمی‌خواهند که به این نظام و آرمان‌های انقلاب لطمه‌ای وارد شود ولی عده‌ای خود را در این جمع فرهیخته جای می‌دهند و اهداف معاندان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: از معلمان عزیز انتظار داریم که آگاه‌تر باشند و اجازه ندهند که دشمنان در این شرایط حساس کشور، روزنه‌ای برای نفوذ پیدا کنند.

استاندار البرز گفت: صف معلمان و برهم زنندگان نظم جامعه جداست بنابراین در کنار معلمان هستم و اجازه نمی‌دهم که به این جایگاه ارزشمند و فرهیخته توهین و بی احترامی شود.

کد خبر 5430617

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز مجتبی عبداللهی معلم ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز عکس استانها همدان بارش باران گرگان واکسن کرونا شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ضمن گرامی داشت روز معلم، تاکید کرد: در دین مبین اسلام بر مقام معلم، تاکید بسیاری شده است لذا معلمان تأثیر بسزایی در جامعه و تبیین نسل جوان دارند.

وی معلمان را تربیت کننده نسل آتیه ساز ایران اسلامی دانست و ابراز کرد: معلمان در واقع افسران عرصه دانش در جامعه ما محسوب می‌شوند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تمام پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون مجاهدت‌های معلمان است، ابراز کرد: معلم از دیدگاه قرآن کریم جایگاه بسیار والایی دارد لذا دولتمردان هم باید این جایگاه را قدر دانسته و مشکلات فرهنگیان را رفع کنند.

مطیعی خواستار ارتقای آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمان به خصوص معلمان تازه استخدام شده شد و گفت: مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش استان سمنان باشد.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته کار و کارگر به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران اشاره داشت و افزود: ایشان در سخنرانی خود نکات مهمی را بیان کردند که از جمله آنها می‌توان به رویکردهای تحقق رونق اقتصادی و نقش کارگران و کارفرمایان در آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر چیده‌شدن فقر از جامعه را یکی از راهبردهای مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: رونق اجتماعی و رسیدن به رفاه نسبی دیگر نکات راهبردی مد نظر معلم له در تحقق رونق اقتصادی کشور است.

کد خبر 6089163

دیگر خبرها

  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است