Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۰ گفت: در حال حاضر فراخوان جذب هیأت علمی اعلام شده و دانشگاه‌ها بر مبنای آن و هماهنگ با آمایش آموزش عالی کارهای خود را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه‌ها باید اسامی متقاضیان جذب هیأت اجرایی جذب دانشگاه را برای تأیید نهایی در سامانه به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: فرصت دانشگاه‌ها برای ارسال اسامی فراخوان ۱۴۰۰ رو به اتمام است و باید اسامی جذب شده‌ها را برای تأیید نهایی به وزارت علوم ارسال کنند.

وی ادامه داد: اینکه اعلام کنیم این آمایش دقیقاً منطبق با آمایش آموزش عالی است، نمی‌توانیم بگوییم چون در آمایش عوامل مختلفی همچون نیاز کشور، نیاز بازار، کاهش دانشجو و عوامل دیگری دخیل هستند.

کی نژاد افزود: در حال حاضر دانشگاه‌ها برای جذب هیأت علمی بر اساس آمایش اعلام نیاز کرده‌اند و سهمیه‌ای که به صورت متوسط در سال ارائه می‌شود ۹۵۰ الی یک هزار نفر است و با توجه به این موضوع، سهمیه جذب دانشگاه‌ها نیز بر اساس آمایش آموزش عالی به دانشگاه‌ها اختصاص داده می‌شود، گاهی دانشگاهی ۲۰ سهمیه تقاضا می‌کند ولی ۶ سهمیه بر اساس آمایش به دانشگاه مذکور اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز کاملاً موافق است که فراخوان جذب اعضای هیأت علمی با آمایش پیش رود.

بر اساس این گزارش، محمد خلج امیر حسینی رئیس مرکز جذب وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی خواستار ارسال نتایج نهایی انتخاب‌شوندگان فراخوان جذب آبان ۱۴۰۰ حداکثر تا ۱۵ اسفند به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب شد.

وی عنوان کرد: تأخیر در این امر باعث حذف یا نقصان در فرآیند جذب آن دانشگاه در فراخوان بعدی خواهد شد.

کد خبر 5430585 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی مرکز جذب وزارت علوم وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی آزمون کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ساماندهی آموزش عالی حکم انتصاب پیمان صالحی علوم انسانی دانشگاه ها فراخوان جذب وزارت علوم هیأت علمی جذب هیأت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»