Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به این که خدمت رسانی به بیماران نیازمند از وظایف هلال احمر است، از ارائه بیش از ۹۹ هزار خدمت به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش ایسنا، وحید سلیمی با اشاره به کمک های هلال احمر به بیماران نیازمند گفت: یکی از خدماتی که سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال های گذشته در دستور کار قرار داده، ارائه کمک های بلاعوض به بیماران نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خدمات در قالب کمک هزینه معیشتی و پرداخت هزینه های دارو و درمان انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بالغ بر ۹۱۲ میلیارد ریال خدمت دارویی و درمانی به بیماران نیازمند سطح کشور ارائه شده است و پرونده هایی تشکیل شده تا ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز به نیازمندان کمک رسانی شود.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیماران نیازمند می توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام امور مددکاری، هزینه درمان و داروی خود را دریافت کنند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سلیمی تصریح کرد: در سال ۹۹ بیش از ۱۰ هزار خدمت به بیماران نیازمند ارائه داده اند که در سال جاری با رشد ۹۰۰ درصدی، نزدیک به ۹۹ هزار خدمت پس از انجام امور مددجویی توسط سازمان داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند ارائه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هلال احمر هلال احمر بیماران نیازمند سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان