Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:50:10 GMT

گرگ دو کودک و جوان خلخالی را مجروح کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۸۱۳

گرگ دو کودک و جوان خلخالی را مجروح کرد

سرپرست فرمانداری خلخال روز سه شنبه در تشریح ماجرا به خبرنگار ایرنا گفت: این دو نفر عصر روز گذشته در حال بازی در پارکی در این شهر مورد حمله یک قلاده گرگ وحشی شده و از ناحیه سر، صورت و بدن  مجروح شدند.

سید جواد یحیی زاده اظهار کرد:به دنبال این حادثه سریعا کودکان مشغول بازی در این محل  با فریاد، گرگ را از محل حادثه دور کرده و با اطلاع مردم نیروهای امدادی در محل حاضر و مجروحان به بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری خلخال  بیان کرد: در عیادت از مجروحان بستری در بخش اورژانس بیمارستان این شهر که به همراه بخشدار خورش رستم و رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال صورت گرفت با جویای حال آنها چگونگی بروز این حادثه از زبان مجروحان تشریح شد.

دکتر رضا یعقوب پور متخصص طب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال نیز در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: مجروحان در بخش اورژانس بیمارستان پذیرش شده و تحت درمان قرار گرفتند. 

وی گفت:جوان ۱۸ ساله به لحاظ آسیب کم و زخم‌های مختصر گزیدگی حیوان، به صورت سرپایی درمان و مرخص شد  ولی کودک ۹ ساله به علت شدت آسیب ناشی از گاز گرفتگی  از سر و پارگی شدید از ناحیه گوش  واکسن هاری دریافت و درمان‌های اولیه روی این کودک انجام یافت.

او گفت: به لحاظ گزیدگی سر و تشخیص احتمال شکستگی جمجمه، سی تی اسکن لازم از سر این کودک انجام شد و خوشبختانه استخوان سر آسیبی ندیده و خراش‌های گردن نیز به سرعت التیام خواهد یافت.

دکتر یعقوب‌پور وضعیت عمومی کودک مجروح را خوب اعلام کرد و افزود:  علاوه بر تزریق واکسن هاری، هموگلوبین نیز به این کودک تزریق شد و مراقبت‌های لازم از او تا بهبودی کامل وترخیص از بیمارستان در حال انجام است.

پیش از این نیز حمله یک قلاده گرگ به یک شهروند مرد ۴۰ ساله در شهر خلخال و آسیب وی از ناحیه شکم گزارش شده است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل خط حادثه خلخال استان اردبیل خط حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم