Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن آخرین وضعیت مهاجم ایرانی خود را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که اخیراً از زنیت سن‌پترزبورگ جدا شد و با قراردادی پنج و نیم ساله به بایرلورکوزن پیوست، به دلیل مصدومیتی که از ناحیه لیگامنت داشت، هنوز نتوانسته برای این تیم بوندس‌لیگایی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون که در حال حاضر در حال ریکاوری مصدومیتش است، امیدوار است هر چه زودتر به شرایط بازی برسد و لورکوزن را همراهی کند.

جراردو سیون سرمربی بایرلورکوزن که حالا پاتریک شیک بهترین گلزن خود را به دلیل پارگی فیبر عضلانی ساق پایش برای چند هفته در اختیار نخواهد داشت، در تازه‌ترین اظهارنظرش در خصوص آخرین وضعیت مهاجم ایرانی‌اش گفت: آزمون هفته پیش دچار ورم لوزه شده بود، سه روز در رختخواب بود و آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کرد. همین باعث شد تا رسیدن او به شرایط بازی کمی به عقب بیفتد. او در پایان هفته (شنبه و یکشنبه) تنها یک جلسه تمرین سبک را پشت‌ سر گذاشت.

سرمربی سوئیسی بایرلورکوزن افزود: آزمون ممکن است اواخر هفته تمرینات اولیه گروهی را با تیم داشته باشد، سپس خواهیم دید که او چه حالی دارد و و اینکه آیا سردار برای یک مأموریت کوتاه در دسترس است یا اینکه یک هفته بعد او را در اختیار خواهیم داشت. سردار هنوز دو یا سه جلسه تمرین انفرادی دیگر در پیش دارد تا برای تمرین گروهی آماده شود. سپس خواهیم دید که او کجا ایستاده است و چه وضعیتی دارد.

آزمون: بایرلورکوزن یکی دو سال قبل هم می‌خواست با من قرارداد ببندد/ با این تیم موفق خواهم شد

بایرلورکوزن که در حال حاضر با 41 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا جای دارد، در بازی بعدی خود روز شنبه هفته آینده پذیرای آرمینیا بیلفلد خواهد بود که رسیدن آزمون 27 ساله به این بازی در هاله‌ای از ابهام است، اما بازی 14 اسفند مقابل بایرن مونیخ می‌تواند اولین بازی این مهاجم ایرانی برای شیرهای وستفالیا باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن بوندس لیگا سردار آزمون بایرلورکوزن بوندس لیگا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهایمان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل یکی دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

ویدئو: 331384

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد. از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

ستاره تیم ملی درباره مسابقات جام جهانی هم گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی هم صحبت کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد دلیل حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

دیگر خبرها

  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)