Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای جدید دانشگاه‌های مادر کشور، در احکام جداگانه از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس قرارگاه راهیان نور شهید علم‌الهدی استان منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، رؤسای جدید دانشگاه‌های اراک، ارومیه، اصفهان، ایلام، بجنورد، بوعلی سینای همدان، بیرجند، بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، تبریز، خلیج فارس بوشهر، رازی کرمانشاه، زنجان، شهرکرد، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز، شیراز، فردوسی مشهد، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان، یاسوج و یزد در احکام جداگانه از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس قرارگاه راهیان نور شهید علم الهدی استان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اهم مأموریت‌های ذکر شده در حکم انتصاب به شرح ذیل است:

۱. جلب مشارکت و زمینه‌سازی برای حضور تمامی دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در اردو‌های راهیان نور با میزبانی بسیج دانشجویی در مناطق عملیاتی

۲. تقویت محتوای فرهنگی و بهره‌گیری علمی و فکری از ظرفیت اردو‌های راهیان نور

۳. گسترش و تقویت عرصه‌های اردو‌های راهیان نور دانشجویی در طول سال

۴. تأکید بر اولویت اعزام زیارت اولی‌ها

۵. ارزیابی و پایش مستمر فرایند فعالیت‌ها و آثار اردو‌های برگزارشده

۶. رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، ضوابط ایمنی و سلامت دانشجویان در اعزام کاروان‌ها

شایان ذکر است قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی به ریاست وزیر علوم تحقیقات و فناوری و دبیری سازمان بسیج دانشجویی و عضویت سایر دستگاه‌های آموزش عالی کشور، به منظور هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های آموزش عالی در برگزاری اردو‌های راهیان نور، در سال ۱۳۹۴ شکل گرفته است. این قرارگاه هر ساله با برگزاری جلسات متعدد و بررسی سیاست‌های ابلاغی و برنامه‌های اجرایی، هدایت گر و ناظر اجرای دقیق برنامه راهیان نور دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها بوده است. قرارگاه‌های استانی راهیان نور شهید علم الهدی نیز به ریاست رئیس دانشگاه مادر استان عهده دار برنامه ریزی و هماهنگی‌های استانی برای این منظور می‌باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: راهیان نور دانشجویی قرارگاه راهیان نور علم الهدی انتصاب وزیر علوم راهیان نور شهید علم الهدی اردو های راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور