Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:02:29 GMT

بهترین کیسه برای بسته بندی برنج کدام است؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۶۹۶۰

بهترین کیسه برای بسته بندی برنج کدام است؟

یکی از نکات مهم هنگام خرید کیسه برنج توجه به این موضوع است که دلیل شما از خرید کیسه برنج چیست، چراکه کیسه های برنج در جنس‌های مختلف دارای کاربردهای متنوع هستند.

به‌عنوان‌مثال کیسه برنجی که برای فروش در مغازه استفاده می­شود با کیسه­ای که برای برنج تازه کشت‌شده استفاده می­شود متفاوت است؛ بنابراین برای بسته بندی برنج خود باید این نکات را در نظر بگیرید و باید با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال در ادامه قصد داریم تا شمارا با انواع کیسه­های بسته بندی برنج آشنا کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین کیسه برنج را خریداری کنید.

انواع کیسه­های بسته بندی برنج

بسته بندی برنج باید به‌گونه‌ای باشد که از برنج در برابر رطوبت و آفات محافظت کند و بتواند تا مدت طولانی برنج شمارا تازه نگه دارد.

کیسه برنج کنفی

کیسه کنفی از الیاف گیاه کنف ساخته می­شود. به دلیل همین ساختار، این کیسه جزو کیسه‌های دوستدار محیط­زیست است. پس اگر شما نیز از دوستداران محیط‌زیست هستید، کیسه برنج کنفی می­تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کیسه برنج کنفی از دوام بالایی برخوردار است و همچنین قابلیت تنفس بسیار خوبی دارد و به دلیل جنس پارچه­ای که دارد قابل شستشو نیز است. از کیسه­های کنفی در تمامی مراحل تولید برنج می­توان استفاده نمود.

کیسه برنج متقال

متقال نوعی پارچه است که از الیاف گیاه کتان ساخته می­شود. کیسه برنج متقال مانند کیسه‌های کنفی دوستدار محیط­زیست است و هیچ­گونه ضرری برای طبیعت ندارد. همین‌طور نسبت به کیسه برنج کنفی لطافت بیشتری دارد و استحکام بالایی نیز دارد.

از طرفی کیسه برنج متقال به دلیل قابلیت چاپی که دارد و قیمت مقرون‌به‌صرفه آن طرفداران زیادی پیدا کرده و گزینه مناسبی برای تبلیغ برند شما است.

کیسه برنج اسپان باند

کیسه برنج اسپان باند که به آن کیسه­های فوم رنگ هم گفته می­شود از پارچه اسپان تشکیل می­شود که نسبت به دیگر پارچه‌ها وزن سبک­تری دارد و همچنین استحکام بسیار خوبی نیز دارد. از ویژگی­های پارچه اسپان می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. همچنین این پارچه در برابر آلودگی­ها و نور مقاومت خوبی دارد و از برنج شما به­خوبی محافظت می­کند. این پارچه قابل بازیافت است و حداکثر تا 90 روز در طبیعت باقی می­ماند. همچنین کیسه برنج اسپان (فوم رنگ) مانند کیسه‌های متقال قابلیت چاپ دارند و شما می­توانید با سفارش چاپ اختصاصی خود در شرکت تورنگ چاپ از بستر تبلیغاتی آن نیز بهره ببرید و با حداقل هزینه فروش بیشتری داشته باشید. فروش کیسه اسپان یا فوم رنگ در شرکت تورنگ به 3 صورت عمومی، اختصاصی و ساده انجام می­شود. شما می­توانید نمونه کارها و جزئیات بیشتر آن را در وب‌سایت تورنگ چاپ مشاهده کنید.

کیسه برنج نایلونی

از دیگر کیسه­های موجود در بازار برای بسته بندی برنج کیسه‌های نایلونی می­باشند. این کیسه­ها برخلاف کیسه برنج‌های پارچه­ای دوستدار محیط‌زیست نیستند و دیرتر تجزیه می­شوند؛ اما باوجوداین دلیل بازهم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران زیادی دارند. از مزیت­های کیسه برنج نایلونی مقاومت بالا و خاصیت شکل‌پذیری بسیار خوب آن است. همین­طور قیمت آن نسبت به کیسه­های پارچه­ای ارزان­تر است.

در آخر باید گفت انتخاب بهترین بسته بندی برنج به عوامل مختلفی بستگی دارد و از همه مهم­تر اینکه قصد شما از خرید کیسه برنج چیست نکته بسیار مهمی است. در این مقاله سعی کردیم تا در مورد انواع بسته‌بندی‌های برنج صحبت کنیم و مزایا و معایب هرکدام را بازگو کنیم. در آخر این شما هستید که باید بر اساس نیاز خود و با در نظر گرفتن نکات ذکرشده کیسه برنج مناسب خود را خریداری نمایید همچنین می­توانید برای گرفتن مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تورنگ چاپ تماس بگیرید.

شرکت تورنگ با 30 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و چاپ کیسه، انواع کیسه­های برنج را به فروش می­رساند تا مشتریان بتوانند با توجه با نیاز و بودجه خود خرید راحت­تری داشته باشند. همچنین چاپ کیسه برنج نیز در این شرکت انجام می­شود که شما می­توانید برای دیدن نمونه کارها به وب‌سایت تورنگ چاپ ­مراجعه کنید. همین‌طور تمامی کیسه های نایلونی، اسپان (فوم رنگ)، کنفی و متقال به‌صورت خام و اینترنتی و با تخفیف پلکانی به فروش می­رسند. البته کیسه­های متقال و اسپان با طرح­های عمومی نیز در فروشگاه اینترنتی تورنگ چاپ موجود هستند و با قیمت و کیفیت بسیار خوبی به فروش می­رسند.

منبع: فارس

کلیدواژه: کیسه برنج مهم کیسه برنج بسته بندی برنج محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان