Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حمزه لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان سال ۶ کیلومتر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو اتمام می‌یابد، افزود: برای اجرای این طرح ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با اتمام آن بهره‌برداری کامل از این جاده ترانزیتی محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا نظارت و برنامه‌ریزی بر روند بازگشایی، نصب علائم ایمنی و خط کشی در قطعات باقی‌مانده بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو با حضور فرمانده پلیس راه استان، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای استان و پیمانکار و مشاور پروژه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لو پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه – سرو را ۵١ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان از طرح‌های مهم راهسازی استان برشمرد و افزود: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ و ملی محسوب می‌شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.

وی کاهش مسافت، ارتقای سطح ترانزیت بار و مسافر و اهمیت اقتصادی را از مزایای بهره برداری از این بزرگراه برشمرد و گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند.

کد خبر 5430655

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی آذربایجان غربی بزرگراه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز عکس استانها همدان گرگان بارش باران واکسن کرونا شیراز بزرگراه بین المللی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد