Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:09:44 GMT

دستگیری 2 سارق و اعتراف به 25 فقره سرقت در قم

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۰۵۵

دستگیری 2 سارق و اعتراف به 25 فقره سرقت در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ "مرادحسین جعفریان" اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد منازل و اماکن خالی از سکنه در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 25 پانزده خرداد و ایجاد نارضایتی اهالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش و هوشیاری ماموران کلانتری موصوف، در ساعات پایانی شب ،فردی را در حال جا به جایی یکسری وسائل منزل مشاهده و وی را دستگیر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد:در برسی سوابق فرد دستگیر شده مشخص شد که وی معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق متعدد کیفری است،بنابراین با هماهنگی دستگاه قضائی ،منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار زیادی اموال مسروقه منازل، مغازه و داخل خودرو کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که آن فرد به علت شغلی که داشته مورد اعتماد اهالی محل بوده و از طریق این شخص اهالی محل رصد شده و به محض خروج از منزل و یا مغازه،وارد املاک آن ها شده و اموالشان را به سرقت می بردند.

جعفریان خاطرنشان کرد: با همکاری متهم و با هماهنگی مقام قضائی ، متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر و در مجموع به بیش از 25 فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان قم دزدی در قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد