Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@01:46:57 GMT

دلیل افزایش و سریع موی زائد صورت چیست؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۲۱۴

مراقب چیزهایی که لمس می کنید؛ نیستید زمانی برای ورزش ندارید زیاد ماهی می خورید حتما باید قهوه بخورید استرس دارید خواب کافی و درستی ندارید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از نمناک؛ احتمالا بسیاری از شما تلاش می کنید که موهای زائد صورت تان را از بین ببرید اما متوجه می‌ شوید که این موها خیلی سریع تر از آنچه که می‌ خواهید؛ رشد می‌ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که موی سر یا موی مژه و ابرو اینگونه نیست و فقط موی زائد صورت چنین سرعت رشد بالایی دارد.‌ در این قسمت از بهداشت و سلامت قصد داریم که دلایل این موضوع را بررسی کنیم.

مراقب چیزهایی که لمس می کنید؛ نیستید

وقتی که می‌ خواهید خرید انجام دهید، همه شما بعد از کارت کشیدن، رسید خرید را دریافت می کنید. جالب است بدانید که این رسیدها حاوی مواد آلوده ای به نام بیسفنول آ هستند که یک ماده به هم زننده هورمون محسوب می شود. آسیب و ضرر آن بیش از غذاهای کنسروی می باشد و شاید هزار برابر خطرناک‌تر هم باشد.

بدن از طریق پوست این مواد شیمیایی خطرناک را جذب می کند که روی سیستم تناسلی و غدد درون ریز اثر می گذارد و باعث ایجاد رشد موهای زائد می شود؛‌ البته این ماده ممکن است در بسیاری از وسایل مختلف از جمله دستمال توالت، بطری آب و غیره هم یافت شود.

زمانی برای ورزش ندارید

حتی اگر زندگی تان خیلی پر مشغله باشد، باز هم باید ورزش کنید‌. ورزش باعث کاهش رشد موهای زائد صورت می‌ شود. اضافه وزن خطر رشد موهای زائد روی چانه و بالای لب را افزایش می دهد و باید سعی کنید که هر روز ورزش انجام دهید‌. ورزش‌ هایی مثل شنا یا پیاده‌روی به شما کمک می‌ کند تا موهای زائد را از بین ببرید یا رشد آنها را کم کنید.

زیاد ماهی می خورید

درست است که باید از ماهی به عنوان یک منبع پروتئینی استفاده کنید اما زیاد ماهی خوردن نیز باعث افزایش رشد موهای زائد می شود. ماهی چرب مانند سالمون باعث افزایش سطح تستوسترون در خانم ها شده که اگر میزان آن از حالت طبیعی بیشتر باشد؛ موهای زائد صورت زیاد خواهند شد.

حتما باید قهوه بخورید

اگر جزو افرادی هستید که روزتان را با قهوه شروع می کنید، بدانید که خوردن زیاد قهوه باعث افزایش تولید تستسترون می‌ شود. مصرف زیاد قهوه فقط به اندازه 4 هفته این هورمون مردانه را در بدن بالاتر می برد.

استرس دارید

همه ما در دنیایی زندگی می‌ کنیم که مدام در حال تغییر و تحول است و همیشه ما را شوکه می‌ کند؛ پس نمی توانیم در این دنیای پرمشغله استرس نداشته باشیم. فشار و استرس زیاد هم باعث به هم خوردن تعادل هورمونی می شود و در نتیجه رشد موهای صورت افزایش پیدا می‌ کند.

خواب کافی و درستی ندارید

باید به دنبال راهکار هایی بگردید که به شما کمک کند تا خواب کافی و با کیفیتی داشته باشید؛ پس سعی کنید که خوب بخوابید و حداقل 7 ساعت خواب شبانه داشته باشید، زیرا اگر خواب تان به هم خورده داشته باشد، مو های زائدتان زیاد می‌ شوند. علت هم به هم خوردن تعادل هورمون ها است.

منبع: نمناک این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد استرس ورزش صورت موی صورت اخبار مرتبط بی تحرکی با شما چه کار می کند؟ کاهش طبیعی موهای صورت با روش های خانگی چگونه زمان پیری را به تعویق بیندازیم ؟ بهترین کارها برای جلوگیری از پیری آشنایی با اختلال زانوی دونده با کدام رشته ورزشی بیشترین کالری را می‌سوزانید؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها شورای نگهبان درباره مصوبات، پنهان کاری در قبال مردم ندارد ۱۳ عادت ناسالم که شما را سریع تر پیر می کنند استقبال امیر قطر از رییسی در بدو ورود به اجلاس اوپک گازی فایل صوتی فرمانده سابق سپاه چیز جدیدی نبود شرایط آزمون استخدامی برای جذب معلمان + لینک ثبت نام عدد عجیب تخلف در ساخت و ساز نگاهی به جدیدترین اتومبیل مرسدس بنز F۱ قیمت مسکن کاهش داشت؟ صیانت خاموش یا کودتای نامحسوس علیه اینترنت کشور! دعوت از تهرانی ها برای اهدای خون دلیل افزایش و سریع موی زائد صورت چیست؟ صعود بعدی بیت کوین چه زمانی خواهد بود؟ آخرین قیمت لاستیک موتور سیکلت قیمت آپارتمان های کوچک تهران تصویب افزایش کرایه تاکسی تا ۳۵ درصد جدیدترین تلویزیون های ۴۳ اینچ چند؟ (جدول) پیش بینی بازار مسکن در کلانشهرها مصرف روغن این میوه از آلزایمر جلوگیری می کند! تحکیم مناسبات با همسایگان عرب اولویت اساسی در سیاست ایران است ۵ روز مرخصی برای کدام بیماران اومیکرون کافی نیست! چرا خودرو گران شد؟ مجلس مجوز تاسیس صندوق های پروژه را به سازمان بورس داد تغییراتی که داروی ضد بارداری ایجاد می کند! صعود سه هزار واحدی شاخص کل بورس در پایان نیمه اول معاملات هنوز با دستیابی به توافق فاصله است آخرین گزارش از وضعیت پروازهای اوکراین چرا برخی از داروهای معمولی گران تر شد؟ اجاره خانه در محله اپادانا چند؟ افزایش شدید قیمت گندم و خوراک دام در بازارهای جهانی نرخ رسمی ۲۷ ارز افزایش یافت دلیل گرانی برنج، دپو توسط برخی فروشگاه های بزرگ است سرپرستان خانوار سهمیه بنزین را می توانند بفروشند خبر مهم یک مقام دولتی درباره افزایش قیمت نان ۳۰۰ پرونده فساد در وزارت کار تبعیض جنسیتی؛ چرا زنان کمتر عیدی می گیرند؟ سرنوشت بازار سرمایه بعد از توافق هسته ای و کاهش نرخ دلار چه می شود؟ آقای صالح آبادی مضطرب نباشید! رد درخواست استقلال برای بازگشت به آسیا توسط CAS امتحانات پایان ترم تمام دانشگاه ها حضوری می شوند وزارت اقتصاد گزارش وام های بدون ضامن را منتشر کرد پیگیری جدی واکسیناسیون ۵ تا ۱۲ ساله‌ ها تیم پرسپولیس و استقلال افزایش سرمایه می دهند سقوط دلار نزدیک است؟ سهامی برای جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد طلا رکورد می زند؟ جزییات چگونگی برگزاری آزمون دکتری اعلام شد واکسن به تنهایی از اومیکرون جلوگیری نمی کند اجاره آپارتمان های مبله تهران چند؟ انتقاد رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس از کاهش سرعت اینترنت سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس / غذایی ها با تقاضای ۲۷میلیارد تومانی همراه شدند بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استرس ورزش صورت موی صورت رشد موهای زائد زائد صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید زمان زاده رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشوراظهار کرد: با توجه به تکرار زیاد عدم وصول پرستاران به درخواست‌های قانونی و منطقی شان، شاهد آن هستیم که پرستاران بصورت دسته جمعی از حرفه و خدمت بالینی خود در مراکز درمانی دست می‌کشند؛ که این مورد بالاترین سطح هشدار به تخلیه مراکز درمانی از پرستاران است.

زمان زاده افزود: پرستاران جزو معدود گروه‌های سلامت اند که با توجه به ماهیت حرفه‌ای و علمی شان در صورت خلا مراکز درمانی از این نیروها؛ جایگزینی برای خدمت با کیفیت و با صلاحیت و شایسته برای مددجویان و بیماران نخواهد بود و این مساله لطمه بزرگی را بر پیکره سلامت کشور وارد خواهد آورد، مصداق این‌موضوع، افزایش استعفای پرستاران از مراکز درمانی است که بطور مستقیم سلامت مردم را نشانه گرفته است.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: امروز ضروت توجه به خواسته‌های پرستاران این بار، از مرز درخواست‌های شخصی پرستاران یا پیگیری‌های صنفی شان در سازمان نظام پرستاری و سایر نهاد‌های پرستاری عبور کرده است، در صورت ادامه این شرایط بحرانی، سلامت مردم را نشانه رفته است و برای حاکمیت و نظام‌سلامت، بالاترین سطح هشدار در ارائه حداقل‌های خدمات سلامت به عموم مردم در سطوح بیمارستان‌ها اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: تنها راه بازگشت و ترغیب پرستاران جهت ماندگاری آنان در مراکز درمانی، فارغ از بوروکراسی‌های اداری، توجه اورژانسی به مشکلات معیشتی و قانونی پرستاران به صورت ویژه و آنطور که مورد نظر قانون و خود پرستاران در زمینه‌های مختلف مانند تعرفه گذاری خدمات پرستاری، فوق العاده خاص با بالاترین ضریب، تبدیل وضعیت و. می‌باشد.


مسئولین به صورت اختصاصی پرستاری را درنظر بگیرند

زمان زاده خاطر نشان کرد: باید مسئولین محترم در قوای سه گانه برای حفاظت از سلامت و رفاه مردم که بنیادی‌ترین هدف حاکمیتی است، پرستاری را به صورت اختصاصی در نظر بگیرند چرا که در صورت عدم تغییر نگرش‌ها نسبت به مقوله پرستاری و مراقبت، دچار بحران بزرگی در حوزه سلامت خواهیم شد و تاخیر در این موضوع عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت که مسئولان خدوم در دولت باید جوابگوی آن باشند.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم دلسوزان نظام‌سلامت چشمان خود را شسته و با یک نگاه منطقی‌تر و معقولانه‌تر به مساله مسائل رفاهی و معیشتی پرستاران که از عوامل اصلی مهاجرت پرستاران می‌باشد، ورود نمایند، زیرا آیندگان اعمال ما را به بهترین شکل، تحلیل خواهند کرد و این آینده خیلی دور نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها