Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - جعفری ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: سهمیه برنج هندی، پاکستانی و تایلندی تنظیم بازار از ابتدای مهر و آبان در دو مرحله آغاز شد و مرحله سوم و چهارم تنظیم بازار در آذر و دی ماه انجام شد.

۱۹۰ بازرس و ناظر وضعیت را رصد می‌کنند.

او گفت: مرحله پنجم در بهمن شامل ۷۵۰ تن بود که برنج پاکستانی ۳۷۵ تن آن توزیع شده و ۳۷۵ تن برنج هندی و ۱۷۵ تن برنج تایلندی نیز در هفته جاری توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت:۹۲۰ تن برنج سهمیه اسفند و بهمن در استان بوده که ۱۵۰ تن در اختیار سازمان‌های معیشتی و ۱۳۵ تن در اختیار فروشگاه اتکا قرار گرفته است

قیمت برنج تایلندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی ۲۴ هزار تومان برای مصرف کننده است.

جعفری گفت: شکر خانوار در حال توزیع ۱۷۵ تن، شکر صنف و صنعت ۱۵۰ تن و شکر زنبورداران ۸۶ تن است که قیمت هرکیلو شکر خانوار ۱۵ هزار و ۲۳۰ تومان است.

او گفت: مرغ منجمد تنظیم بازار هر کیلو ۲۰ هزار تومان مصرف کننده و گوشت گوساله منجمد سردست ۴۰ تن ابلاغ شده با قیمت ۱۰۷ هزار تومان در حال توزیع است.

جعفری گفت: روزانه ۹۰ تن تولید تخم مرغ در استان تولید می شود که ۶۰ تن آن مازاد است و به استان‌های مجاور ارسال می‌شود.

گوشت مرغ در استان به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، کرمان و یزد توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: قیمت مرغ گرم و تخم مرغ به ترتیب در استان ۲۹ هزار تومان و ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است. طی دو ماهه اخیر در استان ۱۹ هزار و ۱۸۴ مورد بازرسی انجام شده و ۵۸ میلیارد ریال ارزش تخلفاتی بوده که به تعزیرات معرفی شدند.

کم فروشی  در صدر تخلفات مربوط به آرد و نان 

جعفری گفت: روزبازارها، میادین میوه و تره بار، نانوایی‌ها، توزیع‌کنندگان سموم کشاورزی، نهاده‌های دام و طیور، کالا‌های اساسی محصولات کشاورزی، انبار‌ها و کشتارگاه‌ها و سردخانه‌ها، صنایع تبدیلی و کارخانجات خوراک دام و تولید آرد استان مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

او گفت: ۸۰۰ تن میوه سیب و پرتقال تامسون در استان ذخیره سازی شده و مشکلی برای شب عید نخواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی می گوید: سهمیه روغن نباتی در بهمن ۷۲۴ تن است ،گوشت مرغ در خرده فروشی‌ها ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان و تخم مرغ مصرف کننده ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.

جعفری گفت: برنج، شکر و گوشت به صورت اینترنتی در استان توزیع می‌شود و تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن انواع کود بین کشاورزان توزیع شده و بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن موجودی انواع کود‌های پایه در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی تنطیم بازار رئیس سازمان هزار تومان جعفری گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری افزود: این عملیات با هدف مرئی سازی و جلوگیری از هدر رفت آب در هنگام ترکیدگی و اتفاقات پیش رو در شبکه آب انجام شد.

 وی با بیان اینکه این تعداد حوضچه شیر فلکه در بخش شبکه آبرسانی تعداد زیادی است، اظهار داشـت: این میزان مرئی سازی و همسطح سازی در بخش توزیع آب در اتفاقات، خسارت‌های ناشی از ترکیدگی و نشت آب به زیرساخت‌های مسکونی در قطع به موقع آب، تاثیر بسزایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • تلاش امریکا برای ذخیره انرژی با تولید باتری‌های سدیم‌یونی
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم
  •  دولت بایدن و عربستان در آستانه یک توافق امنیتی
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • ۶ میلیون متر مکعب روان آب در استان سمنان ذخیره سازی شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود