Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@20:19:31 GMT

ایران میز مذاکرات را ترک نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۴۰۹

ایران میز مذاکرات را ترک نخواهد کرد

سخنگوی دولت، با اشاره به رکوردشکنی دولت سیزدهم در فروش نفت گفت: هرگز میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد اما دولت برای خنثی سازی تحریم ها اقداماتی انجام خواهد داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با رسانه‌ها، با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر اظهار داشت: دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور و همچنین شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، جزو اهداف سفر رئیس جمهور در این سفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه حدود ۶ ماه از دولت مردمی می‌گذرد، افزود: یکی از مهمترین وعده های دولت مردمی تغییر گفتمان دولت بود که مردم در گفتمان دولت وارد شده‌اند و همچنین در پنج ماه گذشته ۱۵ سفر استانی انجام شد که در این مدت کم، بی‌نظیر بوده است. سخنگوی دولت گفت: در این دولت، تعامل مجلس با دولت بیشتر از گذشته شد که نمونه آن برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مجلس و همچنین شرکت در جلسات مجلس بوده است. بهادری جهرمی تصریح کرد: در این دولت مسئولان پای کار حل مشکلات مردم بوده‌اند و همواره در میدان عمل حضور داشته‌اند. وی با اشاره به اقدامات دولت، تصریح کرد: در فروش نفت به اذعان رسانه های خارجی در این چند سال رکورد شکنی هایی صورت گرفته است و منابع آن هم وارد کشور شده است این در حالی است که هرگز میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد اما دولت برای خنثی سازی تحریم ها اقداماتی انجام خواهد داد. سخنگوی دولت تاکید کرد: در این دولت دیپلماسی منطقه ای جزو اولویت‌های دولت بوده که در این مدت سفرهای منطقه ای رییس‌جمهور را شاهد بودیم. بهادری جهرمی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از محورهای عملکرد دولت مردمی است، بیان داشت: دولت توسعه زیرساخت های الکترونیکی را به منظور کاهش و مقابله با فساد به عنوان اقدام راهبردی پیگیری کرده است همچنین ضرب الاجل آزادسازی حریم دریاها هم اقدام روشن در مقابله با قانون شکنی بوده و بدون تبعیض با آن برخورد شده است.  وی ادامه داد: شناسایی  ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیرمجاز ارزی هم از جمله اقدامات در حوزه مبارزه با فساد است و امروز مردم اثر ثبات در بازار ارز را می بینند و همچنین ۱۷ میلیارد دلار معادل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان هم با محوریت بخش خصوصی در ۴۸ طرح بزرگ صنعتی اجرا شد.  انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تحریم سخنگوی دولت سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن

روزنامه نیویورک پست به نقل از منابع آگاه نوشت: برخی دستیاران جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پاییز ۲۰۲۳ در حال تدارک یک «کودتا در کاخ سفید «بودند. آنها قصد داشتند کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی دولت او را برکنار کنند.

این نشریه تاکید می‌کند که ژان پیر اولین سخنگوی مطبوعاتی سیاه پوست کاخ سفید با گرایش جنسی غیر سنتی است. 

به گفته یک منبع، آنیتا دان، همسر باب بائر، وکیل شخصی بایدن، که روزنامه او را «سرکرده کودتا»‌ی بخش ارتباطات کاخ سفید می‌نامد، با نمایندگان برجسته حزب دموکرات تماس گرفت تا ژان پیر را متقاعد کند که «زمان آن فرا رسیده است که برود.»

با این حال به نوشته نیویورک پست کاخ سفید در تلاش است تا "راهی زیبا" برای کارین بیابد تا از احتمال اخراج بر خلاف میل او جلوگیری کند.

به گفته وی، افشای اطلاعات مربوط به تدارک «کودتای نافرجام» احتمالاً وضعیت ناخوشایندی را ایجاد می‌کند، اما بعید است که منجر به خروج ژان پیر شود که می‌خواهد «در هر صورت» بماند.

کارین ژان پیر نه تنها اولین مقام بلندپایه دولتی با تبار هائیتی، بلکه اولین دبیر مطبوعاتی سیاه پوست کاخ سفید و در عین حال اولین مقام کاخ سفید با گرایش جنسی غیر سنتی در چنین مقام بالایی شد.

ژان پیر، ۴۵ ساله، بیش از دو دهه است که با دموکرات‌ها همکاری می‌کند. او پیش از این در دولت اوباما پست پایینی داشت و بایدن ژان پیر را از دفتر کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور ایالات متحده دریافت کرد.

قبل از آن، جن ساکی در سمت خود بود. بسیاری امیدوار بودند که کارین ژان پیر، که جایگزین جنیفر ساکی به عنوان سخنگوی کاخ سفید شد، به نحوی وضعیت را اصلاح کند. اما او انتظارات کسی را برآورده نکرد؛ و او توانست به عنوان "متخصصی که پاسخ سوالات را روی یک تکه کاغذ می‌خواند" شهرت پیدا کند. ژان پیر همچنین دوست دارد به سؤالاتی که به طور خاص توسط روزنامه نگاران مطرح می‌شود پاسخ دهد، چیزی مانند: "من چیزی در این مورد نشنیده ام. "

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند