Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@10:42:23 GMT

اسامی کاندیدای ریاست فدراسیون بسکتبال

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۵۲۲

۴ کاندیدا برای ریاست فدراسیون بسکتبال تأیید صلاحیت شدند

انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال در حالی در هفته آینده برگزار می‌شود که صلاحیت چهار کاندیدا برای احزار این پست تأیید شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال پس از سه بار‌ تعویق، روز دوشنبه نهم اسفند 1400 برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که هنوز، اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده برای شرکت در مجمع از مبادی رسمی اعلام نشده است.

مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال در مورد کاندیداهای تأیید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات گفت:‌

در این موارد باید از دبیر مجمع سؤال کنید. مجمع در این مورد، نهاد بالادستی است.

البته در این مورد، منصور اردستانی سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال نیز پاسخگو نبود.

عسگریان در شرایطی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده اعلام بی‌خبری می‌کند که به صراحت در مورد چهار کاندیدا با برخی رسانه‌ها صحبت کرده است:

طبق نامه‌ای که از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم چهار کاندیدا به نام‌های شاپور یاوری، کرم احمدیان، حمید عباسی و جواد داوری تأیید صلاحیت شدند. برای بازی‌های انتخابی تیم ملی نیز از این چهار کاندیدا به همراه رؤسای هیئت‌ها، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و پیشکسوتان دعوت می‌شود تا در سالن آزادی قوت قلبی برای ملی‌پوشان باشند. امیدوارم با دو برد بزرگ و خوب به استقبال مجمع انتخاباتی برویم.

شنیده‌ها حاکی از این است که رامین طباطبایی رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال در آخرین تلاش‌های خود از مسئولان خواسته تا مجمع انتخاباتی فدراسیون بسکتبال را اواسط اسفند به تأخیر بیندازند، ولی تعویق چهار باره انتخابات قطعاً شائبه همراهی وزارت ورزش با رئیس پیشین و پرحاشیه فدراسیون بسکتبال را به اذهان متبادر خواهد کرد.

مجموع انتخابی فدراسیون بسکتبال به گفته محمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش، روز دوشنبه نهم اسفند برگزار می‌‌شود و تا الان صحبتی مبنی بر تعویق انتخابات نبوده است.

اهالی بسکتبال امیدوارند برگزاری مجمع فدراسیون، پایانی بر حاشیه‌های این ورزش دانشگاهی و المپیکی و ثبات مدیریتی آن در همه بخش‌ها باشد.

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تأیید صلاحیت چهار کاندیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت : حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و انشالا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.

بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور از جمله ریاست چندین فدراسیون از جمله دومیدانی ، قایقرانی، ژیمناستیک، جانبازان و مدیر کل ورزش چندین استان ، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها ، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و اکنون نیز معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را دارا میباشند.

قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

خاطر نشان میگردد رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902440

دیگر خبرها

  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد