Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@15:03:04 GMT

اختصاص ۷۵۰ تن سهمیه میوه شب عید به استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۵۵۲

اختصاص ۷۵۰ تن سهمیه میوه شب عید به استان کرمانشاه

ایرج صفایی گفت: سهمیه اولیه ما برای تامین میوه مورد نیاز شب عید میزان ۵۰۰ تن پرتقال تامسون مازندران و ۲۵۰ تن سیب درختی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص اقدامات لازم برای تأمین میوه شب عید در استان کرمانشاه، اظهار داشت: سهمیه اولیه ما برای تامین میوه مورد نیاز شب عید میزان ۵۰۰ تن پرتقال تامسون مازندران و ۲۵۰ تن سیب درختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: البته این میزان از طریق ذخایر ملی قابل افزایش است.

وی خاطر نشان کرد: در ستاد تنظیم بازار مصوب شد که ۲۰ درصد سهمیه میوه استان از طریق سامانه بازرگام به صورت اینترنتی توزیع شود.

صفایی بیان داشت: ۱۵۲ محل در در شهرستان‌ها و مرکز استان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص قیمت مصوب میوه شب عید در بازار، گفت: ۲۰ اسفند ماه با توجه به نتیجه مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور قیمت نهایی به استان‌ها اعلام و استان‌ها نیز بر اساس نرخ روز استان حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین تر از نرخ بازار عرضه میوه ها را عرضه می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد

مهدی صفایی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: آزاد راه تهران شمال که شب گذشته بر اثر ریزش سنگ و بارندگی مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد