Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:44:31 GMT

نوروز با مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۷۶۵۲

نوروز با مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی قانع در بیان جزییات این برنامه اظهار داشت: در پی نشست مشترک مدیران شبکه پنج فارس و سازمان آتش نشانی شیراز تفاهم تولید مسابقه تلویزیونی «چاشنی» با حضور آتش نشانان شیراز صورت گرفت، این برنامه تلویزیونی توسط صدا و سیمای مرکز فارس با همکاری سازمان آتش‌نشانی شیراز تولید و در بهار ۱۴۰۱ از شبکه فارس و یک شبکه سراسری بر روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع در حاشیه بازدید از روند تصویر برداری مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش‌نشانی شیراز ابراز داشت: این برنامه تلویزیونی تحت عنوان مسابقه چاشنی با حضور ۱۶ تیم تخصصی از ۲۳ ایستگاه آتش نشانی شیراز در آیتم های مختلف از جمله: امدادو نجات، اطفا حریق، تونل دود، عملیات آبی، امداد کوهستان، آبرسانی، امداد چاه از یکم اسفند ماه در روند تصویر برداری و تولید قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز بر ضرورت فرهنگسازی برای ایمنی شهروندان و همکاری همه جانبه شبکه فارس با سازمان آتش نشانی تاکید کرد و افزود: تولید برنامه های آموزشی و مسابقه های‌تلویزیونی با هدف آموزش و سرگرمی یکی از اهداف اصلی شبکه است و شبکه فارس در راستای پوشش اخبار سازمان آتش‌نشانی و تولید برنامه های ایمنی و فرهنگی در جهت آموزش و آگاهی هرچه بیشتر شهروندان در ایام مختلف با سازمان آتش‌نشانی همکاری مطلوب و موثری را داشته است.

وی همچنین به روایت تلویزیونی تلاش آتش نشان تاکید کرد و گفت: تولید مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان با هدف به تصویر کشیدن خدمات این ناجیان آتش و حوادث، امری پسندیده و گرانبها به شمار می رود.

گفتنی است مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان تحت عنوان «چاشنی» به تهیه کنندگی مرکز صدا و سیمای استان فارس، همکاری سازمان آتش‌نشانی و اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز در سیزده قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ در گروه اجتماعی شبکه فارس و یک شبکه سراسری تولید خواهد شد.

کد خبر 5430708

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز شیراز ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز عکس استانها همدان گرگان بارش باران واکسن کرونا شیراز مسابقه عملیاتی و ورزشی آتش نشانان سازمان آتش نشانی شیراز شبکه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه مراسم شهادت صادق آل محمد امام جعفر بن محمد ظهر شنبه با سخنرانی آیت الله سید شرف‌ الدین ملک حسینی رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز، در مدرسه علمیه خان (شیراز، سه راه احمدی) برگزار شد.

در این مراسم سخنران برنامه به ذکر ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و نقش تربیتی امام صادق (ع)، چگونه پایه‌گذاری مذهب تشیع جعفری توسط این امام همام و تأثیر وی بر اعتلای فرهنگ تشیع، شخصیت علمی این امام گرانقدر و برخورد وی با منتقدان و دانشمندان و… پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز، سرهنگ صادق سلیمی رئیس پلیس راهور استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس از جمله میهمانان این آئین بودند که با استقبال پرشور برگزار شد.

کد خبر 6096429

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند