Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (3 اسفند ماه) در نشست خبری در پاسخ به سوال فارس درباره علت پس گرفتن لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان از مجلس و همچنین زمان ارسال لایحه جامع حقوق و مزایای کارکنان دولت به مجلس، اظهار داشت: نگاه دولت، جامع نگری و عدالت محوری در توزیع منابع موجود در بین بخش های مختلف مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو  دولت باید اعتبارات موجود را متناسب و متوازن بین همه بخش های مختلف مردم توزیع کند و خواسته اقشار مختلف جامعه را با توجه به خواسته های بر حقشان و منابع موجود عملیاتی کند.

سخنگوی دولت گفت: متاسفانه برخی از لوایح در ماه ها و روزهای پایانی دولت قبل بدون کار کارشناسی شده و جامع نگری کافی و بدون پیش بینی منابع پایدار برای پاسخگویی به این نیازها تقدیم مجلس شده بود که این لوایح دوباره نیازمند بازنگری مجدد به منظور پیش بینی منابع پایدار کافی و همچنین جامع نگری در این لوایح است.

بهادری جهرمی با اشاره به لایحه جامع حقوق و مزایا، تصریح کرد: رییس جمهور به معاونت امور اداری و استخدامی دولت دستور دادند لایحه جامعی را در این زمینه تهیه و تدوین کند و حدود دو هفته پیش گزارش اولیه آسیب شناسی وضعیت موجود از سوی کار گروهی با محوریت سازمان امور استخدامی تشکیل شده بود به رییس‌جمهور ارائه شد و به زودی پس از نهایی شدن آن به مجلس ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی دولت همسان سازی حقوق بازنشستگان علی بهادری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است

ایسنا/زنجان رئیس اتحادیه پیشکسوتان کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر گفت: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بوده که از مطالبات جدی ما است.

حسن صادقی امروز (پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه)  در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه کارگر استان زنجان با اشاره به خدمات و فعالیت‌های خانه کارگر برای تامین امکانات رفاهی جامعه هدف، عنوان کرد: همه تلاش  خانه کارگر مبنی بر مطالبه حقوق کارگران است که این مطالبه‌گری با حفظ خطوط قرمز دنبال می‌شود.

وی با اشاره به موضوع افزایش حقوق کارگران و انتقاد از نحوه افزایش دستمزد کارگران، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه خانه کارگر در کنار دفاع از حقوق کارگران، موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی  است که از مطالبات جدی ماست.

در ادامه این مراسم دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان نیز با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار نفر در استان زنجان عضو مستقیم تشکیلات خانه کارگر هستند، تصریح کرد: با احتساب خانواده اعضای خانه کارگر زنجان، در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر در استان با این تشکیلات در ارتباط هستند.

اصغر نجاری با توضیح اینکه تحویل زمین ۴۰۰ مترمربعی برای احداث خانه کارگر پس از ۶ سال پیگیری در دولت سیزدهم محقق شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود ساختمان خانه کارگر استان تا حدود سه سال آینده در صورت تامین اعتبارات به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • افشاگری مسعود پزشکیان درباره نقش دولت در دریافت سکه و زیرمیزی توسط پزشکان
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد