Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری قزلچه در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: براساس آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در زمان بررسی بودجه در مجلس نباید هیچ طرح و لایحه‌ای در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی بیان کرد: طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی به کمیسیون مشترک ارجاع شده است و بررسی این طرح در کمیسیون مشترک مانند مصوبات صحن مجلس تلقی می‌شود و نباید در زمان بررسی بودجه، جلسات این کمیسیون برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: از روز گذشته پیامک‌هایی برای ما ارسال شده مبنی بر اینکه امروز در یک جلسه ۴۵ دقیقه‌ای درباره تعیین تکلیف طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بحث و تبادل نظر صورت گیرد. ما الان درگیر بررسی لایحه بودجه هستیم و نمی‌توانیم در ۴۵ دقیقه درباره طرح مهم حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصمیم گیری کنیم.

نوری قزلچه بیان کرد: از سوی دیگر ما هنوز گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی را مطالعه نکردیم و بنابراین باید بررسی این طرح به بعد از تصویب لایحه بودجه در صحن مجلس موکول شود.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع در دستور کار صحن قرار نگرفته بلکه دعوت از سوی یکی از دوستان انجام شده است.

کد خبر 5430692 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی نیکزاد کمیسیون مشترک لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 حسین امیر عبداللهیان ایران حسین امیرعبداللهیان لایحه بودجه کنفرانس امنیتی مونیخ سیدابراهیم رئیسی صحن مجلس حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف مذاکرات وین کمیسیون تلفیق طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم