Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، طرح دکتر مسعود شفیعی استاد تمام دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر و وحید صفری دهنوی دانشجوی دکتری دانشکده برق این دانشگاه با عنوان «پایش پیوسته وضعیت موتورها با استفاده از تئوری موجک و تحلیل فرکانسی جریان» در زمره طرح های پژوهشی برگزیده اولین جشنواره ملی پژوهش های مسئله محور و کاربردی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح پژوهشی از بین بیش از ۵۰ طرح غربال شده حوزه برق و کامپیوتر در این جشنواره انتخاب شد. این طرح، کاملا با صنعت مرتبط است و یکی از نیازهای اساسی صنعت از جمله صنعت فولاد و نفت را برآورده می کند.

این طرح نوآورانه در زمینه جمع‌آوری داده‌های مهم صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد و تشخیص و پیش بینی عیوب ماشین‌های دوار است که باعث خودکفایی ایران در این حوزه خواهد شد؛ به خصوص در دوره کنونی که تهیه و واردات تجهیزات پایش وضعیت موتورها به سختی از خارج از کشور انجام می شود.

جشنواره حمایت از پژوهش های کاربردی و مسئله محور پارک فناوری پردیس در راستای نیل به هدف ارتباط دهی چالش ها و مسئله های زیست بوم نوآوری کشور و تحقیقات دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و به منظور بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه ها و تشویق متقاضیان به انجام تحقیقات و پروژه های کاربردی مورد نیاز شرکت های دانش بنیان، خلاق و واحدهای فناور برگزار شد.

این جشنواره با محوریت پارک پردیس تهران و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی ریاست جمهوری و پژوهشگاه نیرو برگزار شد و طرح های پژوهشی و تجاری سازی شده از دانشگاه های سراسر کشور در این رویداد با همه به رقابت پرداختند.

برچسب‌ها دانشگاه صنعتی امیرکبیر پژوهش صنعت فولاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر پژوهش صنعت فولاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر پژوهش صنعت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند