Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در شصت و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: برهمین اساس یکی از رویکردهای محوری مدیریت اجرایی استان برگزاری مستمر و منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف بررسی و رفع مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان در زمینه پرداخت تسهیلات بانکی، صدور مجوزهای زیرساختی و زیربنایی و اقدام برای رفع موانع و تسهیل شرایط کار لازم الاجراست و تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه ملزم به پیگیری و اجرای این مصوبات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گره گشایی از مشکلات پنج واحد تولیدی دیگر

استاندار همدان همچنین با اشاره به مباحث مطرح شده و مصوبات جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: در این جلسه مسایل و مشکلات پنج واحد تولیدی استان مطرح و تصمیمات مقتضی برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات موجود برای احیا و رونق فعالیت های تولیدی این واحدها اتخاذ و ابلاغ شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه این واحدها در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی مواجه بودند که راهکارهای رفع آنها بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری شد، اظهار داشت: این واحدهای تولیدی در زمینه های مالیات، مباحث بانکی و همچنین زیرساخت ها دارای مشکلاتی بودند که راهکارهای لازم برای گره‌گشایی از مشکلات، رفع دغدغه و نگرانی در مسیر رونق تولید و فعالیت بهینه این واحدها ارائه شد. 

وی با اشاره به اینکه به منظور حمایت از واحدهای تولیدی، هیچ نهادی مجاز به مسدود کردن حساب بانکی واحدهای تولیدی نیست، تصریح کرد: مسدود کردن حساب واحد تولیدی و شرکت‌ها موجب مختل شدن مراودات مالی آن مجموعه و بر هم خوردن سیستم و روند تولید و فعالیت شرکت تولیدی می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات واحدهای فعال و راه اندازی دوباره واحدهای راکد در اولویت کاری این ستاد قرار دارد، گفت: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واقع ایفای نقش حاکمیت برای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید است.

به گفته وی، تیم مدیریت اقتصادی استان همدان به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: سه سرفصل مهم برای توسعه اقتصادی استان پیش بینی شده که یکی از آنها برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گره گشایی از مشکلات تولید کنندگان است.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: در این راستا پرونده های ارجاعی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور کارشناسان اقتصادی، تولید کنندگان، بانک ها و نهادهای دولتی مربوطه به صورت دقیق بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع و گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان ارائه و در قالب مصوبه ابلاغ و اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است و از ابتدای امسال ۶۱ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری همدان تشکیل شده است.

برچسب‌ها استان همدان سال تولید پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها رونق تولید توسعه اقتصادی علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید استان همدان سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها رونق تولید توسعه اقتصادی علیرضا قاسمی فرزاد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی واحد تولیدی استان همدان قاسمی فرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا

ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا، گفت: کمیته اربعین با حضور روسای دستگاه‌ها تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با اشاره به اینکه هم اکنون 29 موکب داریم که در خارج کشور باید فعال باشند، اظهار داشت: این موکب‌ها در ایام محرم، عید غدیر، فاطمیه و شب‌های قدر نیز مراسم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات موکب‌ها و آسیب‌شناسی اربعین سال گذشته انجام شد، بیان کرد: 25 موکب استان در شهر کربلا، یک موکب در مرز، یک موکب در شهر نجف و دو موکب نیز در مسیر نجف تا کربلا به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها از موکب‌ها را آغاز کردیم، گفت: امسال از طریق استانداری و اداره جهاد پیگیری می‌کنیم تا موکب‌ها اقلام خود را زودتر تحویل گرفته و خدمت‌رسانی را به موقع شروع کنند.

وی عنوان کرد: صلاحیت این موکب‌ها در کمیته تأیید صلاحیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و موکب‌ها باید دارای استاندارهای لازم از جمله تعذیه و اسکان هزار زائر در هر شب، ارائه خدمات درمانی، دارویی و امنت داری باشند و اگر موکبی استاندارد لازم برای خدمت‌رسانی را نداشته باشد و توافق وجود داشته بشد با سایر موکب‌ها تجمیع می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین نیز جداگانه و در داخل کشور انجام می‌شودف گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات موکب‌ها، کمیته اربعین با حضور رؤسای دستگاه‌ها تشکیل می‌شود تا ادارات و دستگاه‌های مرتبط با تأمین و توزیع اقلام پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در حوزه توسعه و بازسازی نیز اقدامات در حال انجام بوده و نذورات جمع‌آوری شده و یا در حال جمع‌آوری است تاکید کرد: ستاد بازسازی عتبات در سطح کشور ستادی مردم‌نهاد است که فعالان این ستاد همگی خادمان امام حسین (ع) هستند.

به گزارش تسنیم، ریاست ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان در سال جدید به "سید رضا موسوی" سپرده شده و "وحید یونسی" نیز به عنوان معاون اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است