Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ ۲ کشور یکشنبه هفته آینده تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در هفته چهاردهم این رقابت ها میهمان ایران جوان بوشهر خواهد بود.

«فریور محبی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا  با بیان اینکه تمرینات بسیار خوبی  را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم ، افزود:  تعطیلات نیم فصل موجب شد تا به آمادگی بیشتری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با شروع نیم فصل دوم بازی اول ما با ایران جوان بوشهر است و بازی سختی در پیش داریم اما ما برای کسب سه امتیاز به بوشهر می رویم و یکی از اهداف ما این است که هر چه زودتر به جمع مدعیان بازگردیم.

محبی یادآور شد: در نیم فصل نخست امتیازات زیادی را از دست دادیم ولی در ادامه مسابقات برای هر بازی برنامه داریم و قدم های خود را باید برای کسب سه امتیاز برداریم.

مدافع شهدای رزکان در ادامه گفت: با مجموعه خوبی که داریم حق ما اینجای جدول نیست و باید نتایج بهتری کسب می کردیم ولی برای جبران امتیازات از دست رفته تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد.

وی ادامه داد:مدیریت و کادر فنی تلاش فراوانی انجام دادند و معتقدم فوتبال البرز پتانسیل بالایی دارد و شهدای رزکان میتواند روزهای خوبی را رقم بزند.

تیم فوتبال شهدای رزکان با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر البرز وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر البرز فوتبال بوشهر البرز وزارت ورزش و جوانان شهدای رزکان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریاپایه در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی توسعه تولید با مشارکت مردم را یک اولویت بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های اقتصادی متعددی با مشارکت مردم در استان بوشهر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۲ شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

کد خبر 6090289

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود