Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:14:26 GMT

نشاط عمومی باید بر شهرهای آذربایجان شرقی حاکم شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۸۳۹۲

نشاط عمومی باید بر شهرهای آذربایجان شرقی حاکم شود

مرتضی موحدنیا روز سه شنبه در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تاکید بر اینکه حفظ سلامت جامعه میزبان و میهمان الگوی اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۱ آذربایجان شرقی است، افزود: لازم است برای جلوگیری از هرگونه پیشروی بیماری کرونا الگوسازی رفتاری گردشگری برای سفرهای پیش رو انجام پذیرد.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی صنوف فعال و مرتبط با حوزه گردشگری در تمامی شهرها و بخش های آذربایجان شرقی الزامی است و در راستای کنترل این امر کمیته‌های نظارتی به صورت مستمر از مراکز مربوطه بازدید به عمل خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدنیا، اولویت نخست اقامت گردشگران را مراکز رسمی اقامتی استان عنوان و اضافه کرد: با توجه به اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در اقامت گردشگران الزامی است، لذا اسکان مسافران در اولویت نخست در مراکز اقامتی رسمی اعم از هتل و هتل آپارتمان‌های تحت نظارت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در نوروز ۱۴۰۱ اقامت در مراکزی همچون مدارس، مهمانسراها و چادر ممنوع خواهد بود، گفت: اما با این حال ایجاد نشاط در سطح شهرهای استان برای شهروندان امری لازم است.

موحدنیا گفت: در این امر شهرداری‌ها نقش موثر و بسزایی دارند و انتظار می‌رود این نهادها برنامه‌ها و طرح‌های خلاقانه‌ای برای ایجاد نشاط و شادی در سطح شهر برای شهروندان و مسافران ایجاد کنند.

موحدنیا اظهار داشت: برای اجرای سفری ایمن در نوروز ۱۴۰۰ تعاملات هوشمند بین کنشگران صنعت گردشگری و نهادهای دولتی و خصوصی الزامی است، زیرا سهل‌انگاری و ساده‌انگاری مسائل منجر به اتفاقات غیر قابل جبران و به خطر انداختن سلامت جامعه خواهد شد، لذا از تمامی کمیته‌های فعال در ستاد اجرایی خدمات سفر استان انتظار داریم تا همکاری حداکثری با دبیرخانه ستاد خدمات استان داشته باشند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سفر استانی نوروز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سفر استانی نوروز آذربایجان شرقی سفر استانی نوروز آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود