Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحیدی گفت: اقتضائات رنگ بندی جدید مشخص و جمع بندی شد که باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسید.

به خبرنگار جامعه و شهری خبرگزاری برنا؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امروز در قرارگاه مورد بحث بود، یکی از آن سفرهای آخر سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه تاکید شد تا  مسافران و افرادی که در حمل و نقل حضور دارند، حتما دز سوم را تزریق کرده باشند. موضوع دوم درباره اماکن اقامتی بود تا در سفرهای نوروزی به میزان کافی باشد و در ستاد استانی توجه داشته باشند تا اماکن اقامتی زیر نظر وزارت بهداشت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

وحیدی درباره رنگ بندی، بیان کرد: رنگ بندی قرمز، نارنجی، زرد و آبی پیش از این داشتیم، شرایط فعلی با قبل متفاوت شده و محدودیت هایی را در رنگ بندی قرمز اعمال می کردیم دیگر اعمال نمی کنیم و شیوه رنگ بندی مورد بررسی قرار گرفت و اقتضائات رنگ بندی جدید مشخص و جمع بندی شد که باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب رسید.

وی افزود: گزارشی از وضعیت دانشگاه ها، مدارس، وضعیت حمل و نقل عمومی، مرزها و اصناف داده شد. صنوف مختلف باید دستورالعمل ها را رعایت کنند و قرار شد اصناف تذکرات لازم را دهند امیدواریم با تذکر دستورالعمل ها رعایت شود افرادی که در تالارهای پذیرایی و ...‌ فعالیت می کنند باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: در حوزه مترو امروز در جلسه بحث شد و درباره ایجاد تهویه و وصل به سامانه ایران گفتگو کردیم.

وحیدی ادامه داد: در حوزه حمل و نقل هوایی، مصوب شده که بلیت فروشی فقط برای افرادی که سه دز واکسن زده اند و تست کرونایشان منفی است صورت گیرد.

وی گفت: گزارشی از آموزش و پرورش داده شد که ۴ دانش آموزی که در این مدت فوت کردند هیچ کدام مربوط به کرونا و بازگشایی مدارس نبوده است. بعد از بازگشایی هیچ مورد فوتی در بین دانش آموزان که به دلیل بازگشایی مدارس و کرونا باشد، نداشتیم. مدارس باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باز باشند برای دانشگاه ها نیز همینطور است.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه مترو اعلام کرده آمادگی لازم را برای متصل شدن به سامانه‌ ایران من دارد و منتظر وزارت کشور هستیم خاطرنشان کرد: ‌وزارت کشور مشکلی ندارد و آمادگی لازم را داریم، منتظر هستیم مترو زیرساخت های لازم را فراهم کند که تا حدودی این اقدامات انجام شده اما باید همه جانبه تر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه وزیر کشور مسافران حمل و نقل سفرهای نوروزی وزارت بهداشت مترو ایران آموزش و پرورش دانش آموزان برنا وزارت کشور دانش آموزان شهرهای کرونایی دستورالعمل ها رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند

 معاون وزیر کار و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صبح امروز در هشتمین همایش سراسری مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استان کردستان اظهار داشت: رویکرد مهارت‌آموزی از نکات مهم تحقق شعار  سال است و در این راستا تعهد داریم طی قراردادی با آموزش و پرورش ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش دهیم.

 مهرداد عظیمی، با اشاره به مفهوم شعار سال از نگاه مقام معظم رهبری، افزود: جهش تولید با مشارکت مردم یک انتخاب راهبردی در این راستا بوده و خادمان کشور باید به برخی موضوعات نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مسئله اصلی کشور است، افزود: دشمن همواره در این حوزه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری می‌کند، لذا دولت باید با کار جهادی در حوزه تولید و با نگاه جهشی به تحقق شعار سال گام بردارد.

 عظیمی خاطر نشان کرد: توسعه مراکز جوار کارگاهی، با هدف تربیت نیروی متخصص برای تولید نیاز‌های اساسی کشور ضروری است و ارتقاء این مراکز و آموزش و سنجش صلاحیت از جمله اولویت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور طی سال‌جاری خواهد بود.

به گفته عظیمی، سازمان فنی حرفه‌ای کشور دارای ۴ هزار و ۱۶۲ گارگاه و واحد آموزشی، ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد در کشور است و این ظرفیت ارزشمند می‌تواند در آموزش نیروی کار کارآمد و متخصص در کشور بسیار تاثیرگذار و نقش‌آفرین باشد.

رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه از کردستان به عنوان سرزمین استعداد‌های درخشان در حوزه‌های مختلف نام برد و گفت: این استان ظرفیت‌های خدادادی به ویژه نیروی انسانی توانمند و متخصصی دارد که باید به این ظرفیت‌ها در معرفی استان کردستان توجه شود.

وی گفت: مطالبات مردم کردستان از دولت زیاد است که خوشبختانه بخشی از این مطالبات در این دولت با تلاش‌های صورت گرفته جامه عمل پوشانده شده است که این اقدامات باید به خوبی منعکس شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور آموزش‌های مهارتی می‌بینند
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز