Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری همایش سراسری دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   سلیمان رستمیان صبح امروز  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، از برگزاری همایش سراسری دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در البرز خبر داد اظهار داشت : در این همایش تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان البرز استاندار به‌طور همزمان با بیش از 450 نفر از ایثارگران البرزی دیدار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این همایش پیرو تأکیدات استاندار البرز در خصوص دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از 10 بهمن ماه لغایت 10 اسفندماه، فردا چهارشنبه 4 اسفندماه از ساعت 15 الی 17 در کل استان البرز اجرا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی پس از حضور در سالن شهدای دولت استانداری و ایراد سخنرانی توسط استاندار به‌طور هماهنگ به دیدار ایثارگران معزز مشرف و از آنان تجلیل می کنند.

جایگاه والای «خانواده شهدا» در بیان رهبر انقلاب + فیلمتشییع باشکوه شهدای سانحه سقوط جنگنده در تبریز/ قدردانی آذربایجانی‌ها از رشادت خلبانان ارتش + فیلم42 شهید مهندس صنعتی در استان فارس شناسایی شد/ تجلیل از خانواده شهدای مهندس در روز "مهندس"

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست ، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از این بزرگواران که برای امنیت و آسایش ما از بهترین هستی خود گذشتند کمترین وظیفه و رسالتی مهم بر عهده مسئولین است که به حمدالله استاندار البرز نسبت به این مهم اهتمام ویژه‌ای دارند.

رستمیان تأکید کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نباید صرفاً رفع تکلیف باشد چراکه این عزیزان عزت مندانه زندگی می‌کنند و توقعی از مسئولین ندارد، اما مسئولین باید نسبت به رفع مشکلات این عزیزان اهتمام داشته باشند، در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران علاوه بر احوال‌پرسی، بررسی و رفع مشکلات این عزیزان نیز باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند