Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@22:29:08 GMT

احتمال وقوع خاموشی در تابستان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۸۶۷۹

احتمال وقوع خاموشی در تابستان

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در شرایط فعلی میزان مصرف مازوت در نیروگاه‌ها کاهش یافته و ۲۰ درصد مصرف سوخت نیروگاه‌های کشور مازوت است.

به گزارش ایسنا، محسن طرزطلب با اشاره به آخرین وضعیت تعمیرات نیروگاهی، اظهار کرد: تلاش ما این است که تا اردیبهشت‌ماه عملیات تعمیرات نیروگاه‌ها به پایان برسد؛ ممکن است چند روز تاخیر داشته باشد، اما فرایند کار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت تامین برق در پیک تابستان ۱۴۰۱ و احتمال وقوع خاموشی‌ها، گفت: تلاش می‌کنیم تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم و برای ان مساله نیز اقداماتی انجام شده، اما با این حال ممکن است که شاهد خاموشی در کشور باشیم.

وزیر نیرو نیز به تازگی در همین رابطه اعلام کرد: تمامی تعمیرات نیروگاه‌های کشور تا قبل از پیک تابستان ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد، بخش قابل توجهی از نیروگاه‌های بخار و گاز باید مراحل تعمیرات اساسی را انجام دهند که بیش از ۵۰ درصد تعمیرات به پایان رسیده است.

به گفته علی اکر محرابیان، قبل از پیک برق تابستان ۱۴۰۱ تمامی تعمیرات به پایان رسیده و نیروگاه‌های کشور با تمام ظرفیت آماده تولید انرژی برق خواهند بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مازوت تابستان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو