Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پاشا شجاع زاده» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردان پاشا زیر گروه لیگ ۲ کشور حضور دارد ؛ این در حالی است که از البرز یک نماینده در لیگ ۲ و یک نماینده دیگر که مجموعه ما است در زیرگروه قرار دارد اما با این وجود نه تنها هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته بلکه دست اندازی ها سبب شده تا به دنبال این باشیم امتیاز تیم را از استان خارج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای میزبانی رقابت های پیش روی ورزشگاه شریعتی را به ما اعلام کرده اند این در حالی است که این ورزشگاه فاقد نور مناسب است و زمین آن مناسب بازی نیست و ممکن است بازیکنانم مصدوم شوند.

شجاع زاده گفت: مناسب ترین ورزشگاه در البرز ورزشگاه انقلاب کرج است اما زمانی که از مسوولان ورزش تقاضای این زمین را برای انجام میزبانی ها درخواست می کنیم به ما می گویند که بازی در این زمین سبب خراب شدن آن می شود خوب اگر اینگونه است چرا تیم های دیگر در آن بازی می کنند.

وی ادامه داد: ما مشکلی با هیچ تیمی نداریم اما اگر قرار است که امکانات توزیع شود این توزیع باید عادلانه بین تمام تیم های استان به خصوص تیم هایی که در لیگ های کشوری حضور دارند صورت بگیرد.

شجاع زاده با بیان اینکه به عنوان مالک یک باشگاه خصوصی هدفم این است که کاری برای جوانان این استان انجام دهم، تصریج کرد:  تیم مردان پاشا سیستم محور است و با هیچ تیم دیگری کار ندارد اما این حق ما است که به مانند سایر تیم ها از این ورزشگاه استفاده کنیم کما اینکه شاهد بودیم که تیم هایی که در لیگ دسته سه حضور دارند از ورزشگاه انقلاب استفاده کرده اند اما نوبت به ما که می رسد می گویند که زمین  ورزشگاه خراب می شود.

وی با بیان اینکه تیم  مردان پاشا دچار تشنج شده است ، اظهار داشت:  این تیم در البرز میهمان نیست بلکه میزبان است؛ به ما می گویند که هیچ شرایطی برای شما نداریم حالا که نمی توانند خروجی را به من بدهند تا از استان خارج و جایی برویم که بتوانیم میزبانی بگیریم.

شجاع زاده در ادامه با اشاره به اینکه انتظارمان از مسوولان ارشد استان این است که به وضعیت این تیم رسیدگی کنند، گفت: حدود ۲ ماه است که برای سانس تمرینی در استان درخواست داده ام اما هنوز به نتیجه ای نرسیده ام اگر می خواهند که ما نتیجه نگیریم خیلی راحت بگویند.

مالک مجموعه مردان پاشا ادامه داد: یک قدم در استان برای ما بر داشته نشده فدراسیون به ما نامه زده که زمین میزبانی خود را معرفی کنید اما هنوز نتوانسته ایم چون زمینی نداریم.

شجاع زاده تاکید کرد: مجموعه هایی مانند مردان پاشا که با هزینه شخصی اداره می شوند در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی و رشد جوانان پای کار آمده اند در این بین هیچ انتظاری نداریم و تنها درخواست مان این است که حداقل سنگ اندازی نشود.

اختیار زمین ورزشگاه انقلاب با اداره کل ورزش و جوانان البرز است 

رییس هیات فوتبال البرز نیز در خصوص مشکلات مجموعه مردان پاشا در گفت وگو با ایرنا گفت: اختیار ورزشگاه انقلاب کرج با اداره کل ورزش و جوانان است و هیات فوتبال استان در این رابطه اختیاراتی ندارد.

منصور بیک وردی افزود:  اختیار زمین شماره یک و ۲ ورزشگاه شریعتی با هیات است اما به دلیل شرایط خاص جوی، کرونا و تعطیلات مسابقات داخلی استان که در این زمین ها بایستی انجام شود هنوز به سرانجام نرسیده اند.

وی اضافه کرد: این در حالی است که ما نیز بیان کردیم در صورتی که شرایط خاصی پیش آمد و این امکان فراهم شد سکانسی برای تمرین به این تیم بدهید.

تلاش خبرنگار ایرنا برای تماس با مسوولان اداره کل ورزش و جوانان البرز بی نتیجه ماند.

برچسب‌ها البرز مقام معظم رهبری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مقام معظم رهبری وزارت ورزش و جوانان البرز مقام معظم رهبری وزارت ورزش و جوانان ورزشگاه انقلاب ورزش و جوانان شجاع زاده تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران