Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابیو کاناوارو نبرد یوونتوس و ویارئال را غیر قابل پیش‌بینی می‌داند

فابیو کاناوارو، کاپیتان اسبق تیم ملی ایتالیا که همراه با آتزوری قهرمان جام جهانی 2006 شد، به تمجید از ماتیاس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس پرداخته است.

طرفداری | در آستانه دیدار امشب ویارئال و یوونتوس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، فابیو کاناوارو مدافع اسبق یوونتوس در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت در خصوص جدال این دو تیم و ویژگی‌های ماتیاس دلیخت صحبت کرد:

ماتیاس دلیخت مدافعی بسیار قدرت‌مند و فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشرفت بیش‌تری خواهد داشت چون فقط 22 سال دارد. دلیخت از هیچ چیز نمی‌ترسد و می‌داند چگونه خوب دفاع کند. تطبیق دلیخت با سری آ؟ لیگ ایتالیا تاکتیکی و سخت است و طبیعی است که در ابتدای کار، مشکلاتی پیش بیاید. هر دو تیم ویارئال و یوونتوس توانایی‌های بالایی در خط حمله دارند. من فکر می‌کنم هر دو تیم می‌توانند گل بزنند. مدعی صعود؟ گفتنش سخت است چون ویارئال در اروپا تیم خوبی است، اگرچه مطمئنم که یوونتوس کیفیت لازم برای صعود به دور بعد را دارد. 

اخبار داغ 

عیسی آل کثیر همچنان زیر بار جراحی نمی رود سازنده ایرانی دیوار آفساید: در فدراسیون فوتبال به من گفتند دانش بومی معنی ندارد اوبامیانگ: به دمبله گفتم باید اینجا بمانی؛ تایرون مینگز سرسخت‌ترین مدافعی است که دیده‌ام حضور نیمار در افتتاحیه فیلم بتمن / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فابیو کاناوارو ماتیاس دلیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گل ماتیاس اولیورا به رم (ناپولی 1-1 آاس رم)
  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید